וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יש תקופות קשות יותר"

26.7.2010 / 17:35

מכבי חיפה קיימה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, המאמן: ”שמחים ששחקנים שלנו מתקדמים". כיאל טס כדי לחתום בסלטיק

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

מכבי חיפה ערכה הערב (שני) מסיבת עיתונאים, לאחר עזיבתם של ארבעה שחקנים משמעותיים בדמותם של שלומי ארבייטמן, דקל קינן וז'ורז'ה טשיירה. בירם כיאל אמור לטוס מחר לסקוטלנד יחד עם סוכנו, דודו דהאן, בכדי לחתום בסלטיק ל-4 שנים. הירוקים הציגו היום את שחקני הרכש והמדים החדשים, בדמות אריק בנאדו, שחזר למועדון אחרי ארבע עונות בבית"ר ירושלים, את עידן ורד שגם הגיע מהבירה ואת הבלם איגנסיו קאנוטו הארגנטינאי והקשר הפורטוגלי אדריאן. בנוסף אליהם, גם תומר חמד שחזר מעונת השאלה באחי נצרת ואלכסנדר זהבי הוצגו. המספרים שקיבלו השחקנים החדשים: קאנוטו - 3, בנאדו - 4, אדריאן - 6, ורד - 11, זהבי - 14, תומר חמד - 21.

המאמן אלישע לוי התייחס לקיץ הסוער שעבר על הקבוצה: "בשום פנים ואופן אסור לעצור שחקן שרוצה ללכת, אנחנו שמחים ששחקנים שלנו מתקדמים. מצד שני, אנחנו עושים כל מה שצריך כדי שהקבוצה לא תיפגע, ובסופו של תהליך תהיה לנו קבוצה חזקה. השחקנים שבאו לא מהווים סוף פסוק. אנחנו צריכים עוד שחקן בהתקפה ואולי עוד שחקן בהגנה".

אלישע לוי המשיך לנתח את הסגל שעומד לרשותו: "בחוליית הקישור בהחלט התחזקנו, בהגנה שמרנו על המגנים ובאמצע הבאנו שחקן זר ואת אריק. מקדימה אנחנו בהחלט צריכים עוד שחקן אחד ובאופן כללי נשמור על כוחנו, ובחלק מהחוליות נשתפר". על יריבתו במוקדמות הליגה האירופית, דינמו מינסק, אמר המאמן: "מדובר בקבוצה טובה, צעירה, מהירה. באופן כללי זו קבוצה שצריך להיזהר ממנה ולתת את הכל כדי שנוכל לעבור אותם".

לוי נשאל על ההתחזקות של שאר קבוצות הצמרת, ואמר: "התחושה נובעת מזה שמסתכלים מסביב. כשרואים מה מכבי תל אביב והפועל תל אביב עשו, באופן אוטומטי זה משפיע, אבל אני יודע שהקהל שלנו מאמין בדרך שלנו. אני בטוח שנמשיך באותו כיוון ונהיה חזקים. יש תקופות קשות יותר, אבל מכבי חיפה תמיד מתמודדת על תארים. הדרך שלנו היא יציבות, ניהול מהטובים שיש, להישען על שחקנים מקומיים".

בנוגע לאריק בנאדו, ששב לקבוצה לאחר מספר שנים בבית"ר ירושלים, אמר לוי: "אין קבוצה או נבחרת שאין לה שחקן אחד וותיק. לא משנה כמה דקות בנאדו יקבל, יש ערך לשחקן שכזה, ובנסיבות שקרו חשבנו שזה המקום להחזיר אותו. בסופו של דבר הוא יתרום לנו בחדר ההלבשה".

גם המנכ"ל איתמר צ'יזיק התייחס לקיץ הסוער שעבר על חיפה: "ישנה מדיניות מוצהרת של המועדון, של הנשיא, שמכבי חיפה לא תאסור על שום שחקן לצאת לחו"ל בתנאי שהדברים יתאימו גם למועדון וגם לשחקן", אמר צ'יזיק, "זה כבוד גדול למועדון שלנו שכל כך הרבה שחקנים שלנו מייצגים אותנו גם באירופה. זה לא הפריע למועדון, יש תקופות קלות יותר וקשות יותר, ואין לזה שום קשר למה שהקבוצה תשיג השנה כי היעדים שלנו לא השתנו".

צ'יזיק התייחס לסחבת במו"מ עם טוטו תמוז: "המאמן הביע עמדה לגבי ההבאה של השחקן. מכבי חיפה עשתה את הצעד שלה, והדברים לא תלויים בנו. למכבי חיפה יש עקרונות מאוד ברורים, ואם העניינים יסתדרו תמוז יהיה פה. אם לא, זה יהיה מישהו אחר. התקציב שלנו נשאר אותו תקציב, והמדיניות נותרה כפי שהיתה. יחד עם זאת, נתמודד על כל התארים בכדורגל הישראלי והאירופי, על מנת לזכות ולא רק על מנת להתמודד".

הבלם מור דהאן, ששוחרר לאחרונה מסגל הקבוצה ולא יצא למחנה האימונים נמצא בדרך לבית"ר ירושלים. השחקן, שמיוצג על ידי דודו דהאן, יצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי וצפוי לחתום מיד לאחר שטוטו תמוז ישוחרר מהמועדון. דהאן החליט בעצה אחת עם אלישע לוי לעזוב את מכבי חיפה לאחר שהובהר לו שהמאמן מתכוון לכלול בסגל לפחות ארבעה בלמים אחרים". במידה ודהאן יעבור, זה יהיה בהשאלה.

הקבוצה ערכה היום אימון, במהלכו גובש ההרכב המשוער למשחק מול מינסק. אמיר אדרי יפתח בין הקורות, קאנוטו ומימון כבלמים מה שיותיר את בנאדו על הספסל. מסיללה ועותמאן ישחקו כמגינים, בוקולי, סילבה וקולמה בקישור, בעוד ליאור רפאלוב וקטן אמורים לתמוך בדבלאשווילי בהתקפה. קטן, אגב, התאמן בתחילה יחד עם שאר השחקנים אך מאוחר יותר עזב את את התרגול, אך יהיה כשיר למשחק. בתוך כך נודע כי דווידוביץ' לא יהיה כשיר לגומלין מול מינסק, ואדרי יקבל גם למשחק השני את הכפפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully