וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סנטוס רכשה את הקשר ארוקה מסאו פאולו, אחרי שזה היה מושאל אליה בחודשים האחרונים. הקשר בן ה-23, שנחשב לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה הברזילאית ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ברזיל, נרכש תמורת כ-3.5 מיליון יורו.

* סנדרלנד האנגלית החתימה את המגן הארגנטינאי של אסטודיאנטס, מרקוס אנגלרי, על חוזה לשלוש שנים. אנגלרי בן ה-27 הוא הרכש השני מדרום אמריקה שביצעה סנדרלנד, אחרי שצירפה את הפרגוואי כריסטיאן ריברוס.

* גנואה האיטלקית שאלה את הקשר הארגנטינאי הכשרוני פרנקו זוקוליני בן ה-20, לעונה אחת מהופנהיים הגרמנית.

שמועות

* קשר ריאל מדריד רפאל ואן דר וארט: "שמעתי על ההתעניינות בי מצד צ'לסי וליברפול, וזה מחמיא. אם הן יציעו לי מקום בהרכב הראשון, אהיה חייב להקשיב להצעה שלהן".

* המגעים בין אינטר למנצ'סטר סיטי נמשכים ונראה כי עתידו של מריו באלוטלי בעונה הקרובה יוכרע השבוע. לפי סוכנו מינו ראיולה, "סביר להניח שביום שני או יום שלישי יהיו חדשות. כרגע אין חתימה במנצ'סטר סיטי".

* על פי דיווח באנגליה, ליברפול מעוניינת בחלוץ אתלטיקו מדריד, דייגו פורלאן, ותהיה מוכנה להציע עבורו 15 מיליון יורו.

* ג'נארו גאטוסו לא עוזב כל כך מהר את מילאן. הקשר בן ה-32, ששמו נקשר לאולימפיאקוס היוונית, ייפגש עם סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני והשניים ידונו על עתידו של השחקן. סוכנו של גאטוסו, קלאודיו פסקוואלין, אמר: "רינו לא החליט עדיין מה לעשות, קיבלנו כמה הצעות, רינו קשור למילאן בחוזה. לכולם יש ספקות שצריך לפתור בשיחה".

* אחרי שמספר קבוצות מהפרמיירליג האנגלית התעניינו בשירותיו אחרי סיום העונה, ייתכן שדייויד ג'יימס נמצא דווקא בדרך לסקוטלנד. שוער נבחרת אנגליה צפוי להיפגש מחר עם ראשי סלטיק ובגלאזגו מקווים להגיע לסיכום.

* ניוקאסל, העולה החדשה לפרמיירליג, ו-ורדר ברמן הגרמנית לוטשות עיניהן לקשר ההתקפי הצרפתי, חאתם בן ארפה, 23, שכנראה יראה את הדרך החוצה ממארסיי.

* על פי התקשורת הספרדית, לריאל מדריד יש שלוש אופציות לגבי זהות החלוץ שיחליף את ראול בסגל: הוגו אלמיידה (ורדר ברמן), אמאורי (יובנטוס) ומריו גומז (באיירן מינכן).

* "אל מונדו דפורטיבו" מדווח כי ברצלונה תנסה לעשות החלפה עם מילאן ולהעביר אליה את זלאטן איברהימוביץ' תמורת טיאגו סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully