וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

החתמות

* מנצ'סטר יונייטד אישרה כי נמניה וידיץ' הסכים לתנאי החוזה החדש שהוצע לו, אך לא חשפה בכמה עונות מדובר. בכך סתמה את הגולל על השמועות כי יעבור למילאן או ריאל מדריד. הבלם בן ה-28 יחתום על החוזה עם שובו מחופשה בתחילת אוגוסט. מנכ"ל יונייטד דייויד גיל אמר באתר הרשמי על הארכת חוזהו של הסרבי: "דיברנו עם נמניה וסוכנו כבר בסוף העונה שעברה וסיכמנו על התנאים כבר לפני כחודש ולחצנו יד. הניירת מוכנה".

* אתלטיקו מדריד השלימה את החתמתו של פיליפה לואיס, שחקנה של דפורטיבו לה קורוניה. לואיס עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם באתלטיקו לארבע שנים. לפי הדיווחים בספרד, עלות עסקת העברתו של המגן השמאלי הברזילאי בן ה-24 מוערכת בכ-13.5 מיליון יורו.

* הקשר הקולומביאני אבל אגילר, ששיחק כמושאל בסראגוסה בעונה האחרונה, עזב את אודינזה לה היה שייך בחמש השנים האחרונות וחתם לארבע שנים בהרקולס אלקינטה, העולה החדשה בספרד. אגילר בן ה-25 כבר שיחק בהרקולס לפני שנתיים כמושאל, אז הבקיע תשעה שערים ב-35 משחקים.

* ארחנטינוס ג'וניורס, אלופת ארגנטינה, החזירה לשורותיה את השוער ניקולאס נבארו, שגדל בשורותיה. כרטיסו של נבארו שייך לנאפולי, שהשאילה אותו לעונה.

* ריבר פלייט החתימה את החלוץ מריאנו פאבונה בן ה-28 בהשאלה מריאל בטיס לעונה אחת.

* ארסנל הארגנטינאית החתימה שני שחקנים בהשאלה לשנה. מדובר בבלם הפרגוואי פאבלו אגילר (23), ובחלוץ הארגנטינאי אנדראס פרנזויה (25) מרוסאריו סנטראל.

* לי ג'ונג-סו, בלם נבחרת דרום קוריאה, חתם על חוזה לשלוש שנים באל סעד הקטארית. השחקן בן ה-30 מגיע לאחר חצי שנה בקשימה אנטלרס היפנית.

* סנט אטיין הצרפתית צירפה בהעברה חופשית את אלבין אבונדו, המגן הימני בן ה-25 של טולוז. אבונדו חתם על חוזה לשלוש שנים.

* אוסאסונה החתימה לשלוש שנים את המגן דאמיה, שחקנה של בטיס סביליה שגדל בברצלונה.

* הבלם האורוגוואי מרסלו סילבה (21) מדנוביו והקשר הקטלאני מיגל סנטיאגו (19) מברצלונה חתמו באלמריה הספרדית.

* ויסלה קראקוב הפולנית שאלה מריבר פלייט את החלוץ בן ה-21, אנדרס ריוס.

שמועות

* "דיילי סטאר" מדווח כי ווסטהאם מעוניינת במגן מיקל סילבסטרה. הצרפתי בן ה-32 הוא שחקן חופשי וגם וויגאן נאבקת על שירותיו לאחר ששוחרר הקיץ על ידי ארסנל.

* מילאן פועלת להחתמתו של כוכב נבחרת יפן וצסק"א מוסקבה, קייסוקה הונדה. מדיווח עולה כי מועדון הפאר האיטלקי הציע לרוסים 13 מיליון יורו תמורת הקשר בן ה-24, והפער בין הצדדים עומד על 2 מיליון יורו. "אנחנו קרובים להחתמתו של הונדה", אמר מקור במילאן, "המאמן אלגרי רוצה שהוא ישחק לצדו של פאטו".

* "קוריירה דלו ספורט" מדווח כי יובנטוס מעוניינת בחלוץ מנצ'סטר סיטי עמנואל אדבאיור. מועדון הפאר האיטלקי מוכן לשאול את החלוץ מסיטי ולשלם על כך 5.5 מיליון יורו ולהעביר למועדון האנגלי את מוחמד סיסוקו. "טלגרף" הבריטי מפרסם כי סיטי הציעה 24 מיליון ליש"ט תמורת שחקנה של אסטון וילה, ג'יימס מילנר. בסיטי הבהירו למועדון מבירמינגהאם כי זו הצעתם האחרונה עבור הקשר בן ה-24. לפי הפרסומים באנגליה, וילה דורשת 30 מיליון ליש"ט עבור מכירתו.

* אתלטיקו מדריד רוצה עוד שחקן אורוגוואי בהרכב שלה, מלבד דייגו פורלאן, כאשר הקבוצה הציעה חוזה לארבע עונות לשחקן ויאריאל, דייגו גודין.

* פורטו הפורטוגלית קרובה מאוד להחתים את החלוץ הברזילאי בן ה-20, וולטר, מקבוצת אינטרנאסיונאל לתקופה של חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully