וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי ת"א הפסידה למוגרן ועלתה שלב

הצהובים ספגו הפסד מביך 2:1 במונטנגרו, אך בכל זאת העפילו לסיבוב המוקדמות השלישי, שם ישחקו מול אולימפיאקוס היוונית

הפעם האחרונה שמכבי תל אביב לא הפסידה במשחק חוץ באירופה הייתה לפני שש שנים, כשגברה על פאוק סלוניקי בדרך להשתתפות היסטורית בליגת האלופות. הערב (חמישי) אחרי שישה הפסדים רצופים במהלך שיטוטיה ברחבי היבשת, כולל כאלה מביכים לסנטה קולומה מאנדורה ולארצ'ייספור מהליגה השנייה בטורקיה, היא צירפה עוד אחד לאוסף. הצהובים, עם סגל נוצץ וציפיות בשמיים, הגיעו עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון וכבשו שער מוקדם בדקה השביעית, אבל אז הורידו הילוך וספגו הפסד מביך 2:1 מול מוגרן המונטנגרית. מכבי תל אביב אמנם עלתה לשלב הבא עם 2:3 בסיכום שני המשחקים, אבל היכולת הזו לא תספיק מול אולימפיאקוס בשבוע הבא, בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. גם אם המשחק ייערך ללא קהל.

יוסי מזרחי שמר על ההרכב מהמשחק הראשון, כשבין ה-11 ניתן היה למצוא שמונה שחקני רכש שמבהירים את גודל השינוי שנעשה בקבוצה במהלך הקיץ. שינוי של 100 מיליון שקלים, שכדי שיצור השפעה חיובית דורש עדיין זמן על מנת לשפר את התיאום וההבנה בין השחקנים. כמו במשחק הראשון, גם הערב מי שבלט מעל כל היתר היה האריס מדוניאנין. הקשר הבוסני היווה סכנה מתמדת על שער היריבה, ובדקה השביעית שמאלית מדויקת שלו מ-25 מטרים הכניעה את שוער מוגרן, איבן יאנושביץ'. לקראת סיום המחצית הראה מדוניאנין שגם רגל ימין שלו מסוכנת, עם בעיטה מסובבת למשקוף, דקתיים לאחר שמאור בוזגלו בעט לקורה.

בסך הכל מכבי תל אביב הציגה כדורגל הרבה פחות טוב מבשבוע שעבר וחשפה פגיעות רבה במרכז המגרש, אבל במגרש ריק מצופים (הכנה לצפוי ביוון בשבוע הבא), קשה היה להתנער מהתחושה כי מדובר במשחק אימון. מוגרן נלחמה על הכבוד במחצית השנייה, והחילופים ההתקפיים של מאמנה הובילו למהפך. הבלם ניבאלדו איבד כדור בצורה שטותית, והוסיף חטא על פשע כשתפס את דנילו צ'ולאפיץ' ממש על קו הרחבה. השופט החליט להעניק למונטנגרים פנדל, אותו שלח לרשת ולדימיר גלושצ'ביץ' בדקה ה-58. רוברטו קולאוטי ניסה להבקיע שער ראשון במדים החדשים, אבל דווקא גלושצ'ביץ' נגח לרשת בדקה ה-80 והשלים צמד מול ההגנה המבולבלת של התל אביבים. מכבי תל אביב אמנם מעפילה לשלב הבא, אך בהחלט צריכה להיות מודאגת מהיכולת לאחר שער היתרון וממאזן החוץ הקטסטרופלי.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! מדוניאנין הניף את רגל שמאל ומ-25 מטרים שלח כדור חד ומדויק לפינה השמאלית של השוער. 0:1 מהיר למכבי תל אביב, שמשיגה את שער החוץ שחיפשה.

דקה 12: דאבל פס נפלא בין קולאוטי ליצחקי בתוך הגנת מוגרן, הסתיים בבעיטה מ-16 מטרים של יצחקי שחלפה סמוך לקורה.

דקה 30: יצחקי בחן את יאנושביץ' מ-20 מטרים, השוער הדף בקושי ושחקני ההגנה שלו הרחיקו את הכדור.

דקה 42: בוזגלו סובב בימין כדור חופשי מ-28 מטרים שנעצר רק בקורה הימנית של יאנושביץ'.

דקה 44: מדוניאנין ממשיך להרשים. הקשר הבוסני השתלט על כדור על סף הרחבה ובימין סובב כדור שנעצר רק במשקוף.

דקה 49: שטראובר יצא והשמיט כדור שכבר היה בידיו, אבל צ'ולאפיץ' בעט מעל השער.

דקה 58: גול! ניבאלדו איבד כדור ותפס את צ'ולאפיץ' ממש על קו הרחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ושלף צהוב לבלם הברזילאי. גלושצ'ביץ' לקח אחריות ובעט בחצי גובה לפינה השמאלית של שטראובר. 1:1.

דקה 63: קולאוטי עבר את השומר שלו ומ-16 מטרים בעט בימין כדור שנעצר ברגלו של השוער המקומי.

דקה 64: המחליף אבידור מצא את קולאוטי שנגח לידיו של יאנושביץ'.

דקה 72: קולאוטי שוב ניסה להבקיע לבד, עם בעיטה חדה מ-16 מטרים שחלפה מעל המשקוף.

דקה 80: גול! מוגרן משלימה מהפך. הגבהה מצד ימין של נוחי עברה מעל הראש של סבן, והקפטן גלושצ'ביץ' השלים צמד עם נגיחה מדויקת לפינה הנגדית. 1:2 למוגרן, שמפגרת 3:2 בסיכום שני המשחקים.

הרכב מוגרן: איבן יאנושביץ', אלכסנדר קפיסודה (פטר גרביץ', 46), נמניה יאניצ'יץ', ינקו סימוביץ', לוקה פיוביץ', אנדריה מירקוביץ' (דרשקו בוז'וביץ', 71), גוראן יובאנוביץ', דנילו צ'ולאפיץ', אייזדין נוחי, מרקו צ'טקוביץ' (בלשה בוז'וביץ', 46), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, אבי סטרול, יואב זיו, אלברט באנינג, שרן ייני (ג'יבריל סידיבה, 61), מאור בוזגלו (יובל אבידור, 61), האריס מדוניאנין, ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי (תמיר כחלון, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully