וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל על סף סגירה בסלטיק, שהציעה עבורו 1.4 מיליון יורו

22.7.2010 / 18:38

הציעה חוזה לארבע שנים בו ישתכר כ-400 אלף יורו בעונה, ובמכבי חיפה נוטים להסכים. בכורה לקאנוטו ב-0:3 על סלביה סופיה

קשר מכבי חיפה בירם כיאל קרוב לסגירה בסגנית אלופת סקוטלנד סלטיק ועשוי לשחק במדיה בעונה הקרובה. נציגים של סלטיק נכחו היום באימון ונפגשו עם דודו דהאן ובמקביל ניהלו מו"מ עם מכבי חיפה. גורם המקורב לעסקה אמר: "הושגה הסכמה עקרונית לגבי העברת בירם כיאל לסלטיק". גלזגו סלטיק הציעה 1.4 מיליון יורו עבור כיאל, ובחיפה נוטים להסכים. בנוסף, סלטיק הציעה לסוכנו של כיאל חוזה ארוך טווח - לשלוש או ארבע שנים - ובכל עונה היא תשלם לשחקן כ-400 אלף יורו. כזכור, כיאל רצה לעזוב את מכבי חיפה כבר בתום העונה שעברה. זאת לאחר שבקבוצה לא הסכימו להאריך את חוזהו. יש לציין, שכיאל מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה בחיפה ועל פי התכנית חיפה הייתה אמורה למכור אותו בסוף העונה הנוכחית.

בסביבתו של הקשר אמרו הערב כי ייתכן מאוד שיעזוב את הקבוצה כבר עכשיו, כשמכבי חיפה מתכוונת לקבוע עבורו תג מחיר של מיליון יורו וחצי. במידה והשחקן וסלטיק לא תעמוד בסכומים הללו, חיפה עשויה להציע לשחקן חוזה ארוך טווח.

בתוך כך, במהלך היממה הקרובה תנסה מכבי חיפה להאיץ את המגעים לצירופו של טוטו תמוז. התנאים בין הקבוצות כבר סוכמו, כשכל שנותר הוא לסכם עם השחקן, שדורש 220 אלף דולר, חיפה מוכנה לשלם פחות, אך עם בית"ר ירושלים תסכים להפחית את מחירו העסקה עשויה לצאת לפועל.

הערב ניצחה הקבוצה 0:3 את סלביה סופיה במשחק האימון האחרון לפני המפגש עם דינמו מינסק בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית בחמישי הבא בקרית אליעזר. רפאלוב ובוקולי כבשו עבור הירוקים, שנהנו גם משער עצמי. הבלם איגנסיו קאנוטו עדיין אינו כשיר ב-100 אחוז, אך קיבל את המקום בהרכב כדי לערוך בכורה לצד שי מימון והוא שיחק 55 דקות. ההערכה היא שהארגנטינאי יוכל ליטול חלק בצמד המשחקים מול מינסק. תום אלמדון, שהיה חולה לפני המשחק, רשם 30 דקות טובות כמחליפו של אמיר אדרי.

שחקן בחיפה אמר בסיום: "הדבר הכי חשוב שהוכחנו היום הוא את יכולת ההבקעה שלנו". המאמן אלישע לוי טרם קיבל אישר להנחית את מהטמה אוטו הגנאי. אם הגנאי אכן יגיע, זה יהיה בסוף השבוע הבא.

היריבה בשבוע הבא, דינמו מינסק, השלימה ניצחון 1:10 מרשים על קאלב טאלין, כשהביסה את האסטונים 0:5 במשחק החוץ. סטניסלב דרגון (2), אלכסנדר סזנקוב (17), אנדריי צ'וקליי (19 ו-65) ודמיטרי רקיש (46) הבקיעו לזכות הבלארוסים.

בקרוב מאוד השוער ניר דוידוביץ' לא יזדקק עוד לטיפולים באיטליה. השוער יחזור מחר מהשיקום שעבר בברכו. אלא שמתברר כי הנשיא יעקב שחר בירר עם השוער פרטים והוא מעוניין לרכוש את המכשירים לחיזוק השרירים בעלות של מאות אלפי שקלים על מנת ששחקנים המחלימים מפציעה יוכלו לעשות זאת במסגרת המועדון. אגב, במכבי חיפה מקווים שיצליחו להכשיר את השוער למשחק הגומלין בבלארוס בחמישי באוגוסט.

עדכון ראשון: 14:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully