וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* וויגאן האנגלית החתימה את מגן/בלם נבחרת פרגוואי אנטולין אלקראז, אחרי שזה קיבל היום את רשיון העבודה שלו. אלקראז בן ה-28 הגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בקלאב ברוז' הבלגית.

* צ'יקו, בלמה בן ה-23 של אלמריה, חתם על חוזה לחמש שנים בגנואה האיטלקית. סכום ההעברה לא פורסם. גנואה לא עצרה כאן וגם סיכמה את שאילתו של הקשר הארגנטינאי פרנקו סוקוליני מהופנהיים.

* אחרי תשע עונות ו-404 משחקי ליגה במדי דפורטיבו לה קורוניה, הקשר סרחיו גונזאלס עזב את הקבוצה בגיל 33 והצטרף לעולה החדשה לבאנטה בהעברה חופשית.

* פורטו נפרדה לשלום משני ארגנטינאים שלא הצליחו למצות את יכולתם בשורותיה. הקשר דייגו ואלרי הושאל לאלמריה, ואילו החלוץ ארנסטו פריאס חתם על חוזה לשלוש שנים בקרוזיירו הברזילאית.

* ניוקאסל השלימה את רכישתו של דן גוסלינג הצעיר מאברטון, שחתם לארבע שנים במועדון. גוסלינג הוא הרכש השני של המגפייז הקיץ אחרי ג'יימס פרץ', שהגיע מנוטינגהאם פורסט.

* הבלם הסרבי הצעיר, וויאדין סאביץ' (20), מצטרף לבורדו הצרפתית לאחר שסיכם לחמש שנים במועדון. סאביץ' העדיף את בורדו על פני מנצ'סטר סיטי ויירכש מהכוכב האדום תמורת מיליון יורו.

* החלוץ רוברט ויטק, שהבקיע ארבעה שערים במדי נבחרת סלובקיה במונדיאל, עבר מליל לאנקרג'וצו הטורקית, בה שיחק בהשאלה בחצי העונה האחרונה. על פי דיווחים, הטורקים שילמו 2.1 מיליון יורו עבור החלוץ, שחתם על חוזה לשנתיים.

* רד בול זלצבורג מצאה מחליף למארק ינקו שנמכר לטוונטה. אלופת אוסטריה רכשה את חלוצה האורוגוואי של ניואל'ס אולד בויס, חואקין בוגוסיאן, שחתם לארבע שנים וכמו ינקו מתנשא לגובה של 1.97 מטרים.

* ג'אנלוקה זמברוטה, המגן הבינלאומי של מילאן, האריך את חוזהו בקבוצה עד 2012. זמברוטה מצטרף למאסימו אודו, שקיבל הארכה דומה ביום שלישי.

* הקשר האורוגוואי מריאנו בוגליאצ'ינו (30) עבר בהשאלה מנאפולי לקייבו ורונה, לה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה.

* מריאנו פאבונה, חלוצה הארגנטינאי של בטיס סביליה, עבר בהשאלה לעונה אחת לריבר פלייט, שתשלם עבור העסקה חצי מיליון דולר.

* אייל שטרכמן, חלוץ מכבי חיפה בעונה שעברה, הפך לרכש השלישי של אלופת ארגנטינה, ארחנטינוס ג'וניורס, שהחתימה אותו לעונה אחת אחרי תקופה בה שיחק כמושאל באינסטיטוטו קורדובה.

שמועות

* ריאל מדריד עושה מאמצים לצרף לשורותיה את פליפה מלו. על פי דיווחים בספרד, הבלאנקוס הציעו ליובנטוס את רויסטון דרנטה וסכום כסף נוסף בתמורה לקשר הברזילאי.

* "סאן" ממשיכים להתעקש גם היום: ראול, קפטן ריאל מדריד, מתקרב לטוטנהאם.

* "גארדיאן" טוען כי ליברפול כבר פתחה בשיחות עם אינטר בנוגע לחאבייר מסצ'ראנו ומבקשת 25 מיליון יורו. במקביל, הודג'סון מעוניין להביא לאנפילד אץ ווין ברידג', מגן מנצ'סטר סיטי.

* בינתיים ליברפול מציעה למכירה את החלוץ דויד נ'גוג, כשהאדומים ידרשו עבורו שישה מיליון ליש"ט. נ'גוג מחוזר על ידי ווסט ברומיץ'.

* על פי "קוריירה דלו ספורט", מילאן וליברפול שוקלות לבצע טרייד שישלח את קלאס יאן הונטלאר לאנפילד בתמורה לריאן באבל.

* אברהם גרנט ממשיך בניסיונותיו לחזק את ווסטהאם ומעוניין לרכוש את מיראלם סולימאני הסרבי של אייאקס. גם שוער נבחרת אלג'יריה ראיס מבולחי עשוי לקבל הצעה רשמית לאחר שהרשים את גרנט במחנה האימון של הפטישים בגרמניה.

* כלי תקשורת בספרד מדווחים שריאל מדריד מעוניינת בבלמה של צ'לסי, ריקרדו קרבאליו, למרות שהבלוז כנראה לא יוותרו עליו.

* רוברטו מאנצ'יני צירף לרשימת הקניות של מנצ'סטר סיטי את לנדון דונובן, כוכב נבחרת ארה"ב והל.א גלאקסי.

* מייקון ממשיך להתרחק מריאל מדריד, כש"אס" מדווח כי אינטר וריאל היו קרובות לסיכום (28 מיליון יורו), אך המגן דורש שכר של 7 מיליון יורו לשנה.

* דיווחים בספרד טוענים כי ארסנל מתחילה להשלים עם העובדה שכנראה תיאלץ להיפרד מססק פברגאס, ותדרוש עליו 60 מיליון יורו.

* סמפדוריה חידשה את ההתעניינות שלה בשוער הגרמני, טימו הילדברנד, ששוחרר מהופנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully