וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* לאציו ומנצ'סטר סיטי סיכמו על העברתו של המגן השמאלי הסרבי אלכסנדר קולארוב בן ה-25, מאיטליה לאנגליה. קולארוב שיחק במדי הקבוצה האיטלקית מאז 2007, וכבש שישה שערים ב-82 הופעות.

* אדריאנו, מגנה בן ה-25 של סביליה, יהיה הרכש השני של ברצלונה העונה. הקטלאנים ישלמו תמורתו 9.5 מיליון יורו.

* חלוץ נבחרת מקסיקו פאבלו באררה בן ה-23 חתם לארבע שנים בווסטהאם, שתשלם תמורתו ארבעה מיליון ליש"ט. הפטישים הנחיתו גם את החלוץ הצרפתי בן ה-31 פרדריק פיקיון, שחתם לשלוש שנים. פיקיון יתאחד בכך מחדש עם גרנט, לאחר ששיחק תחתיו בעונה שעברה בפורטסמות.

* המבורג הגרמנית החתימה את המגן דניס דיקמאייר בן ה-20 לתקופה של ארבע שנים, עד 2014.

* מלאגה מימשה את האופציה לרכישת הקשר הפורטוגלי, אליסאו, ששיחק אצלה בחצי השנה האחרונה כמושאל. הקבוצה האנדלוסית תעביר ללאציו מיליון יורו תמורת השחקן.

* טימי סימונס, הקשר הוותיק (33) של פ.ס.וו איינדהובן, חתם לשנתיים בנירנברג.

* סלטיק הסקוטית החתימה את החלוץ האירי דריל מרפי מסנדרלנד על חוזה לשלוש שנים. מרפי בן ה-27 שיחק כחצי שנה באיפסוויץ' בהשאלה.

* וולפסבורג הנחיתה בשורותיה את החלוץ הקרואטי מריו מנדזוקיץ' מדינמו זאגרב. מנדזוקיץ' בן ה-24 חתם על חוזה לארבע שנים.

* פאלרמו הודיעה שהיא החתימה את מגנה של רוסאריו סנטראל הארגנטינאית, סנטיאגו גארסיה בן ה-22, על חוזה לחמש שנים.

שמועות

* למרות שמנהלה הספורטיבי של אינטר, מרקו בראנקה, הצהיר כי מריו באלוטלי לא למכירה, לפי העיתון 'קוריירה דלו ספורט', מנצ'סטר סיטי תציע לאלופת אירופה כ-25 מיליון יורו תמורת החלוץ בן ה-19. דבריו של נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, מרמזים כי הכל פתוח בנוגע לעתידו של סופר-מריו: "יש לנו הצעות, מנצ'סטר יונייטד וסיטי הם מועדונים מכובדים, אנחנו בוחנים את המצב".

* 'הסאן' הבריטי מדווח כי חלוץ סביליה לואיס פביאנו פנה למאמן טוטנהאם הארי רדנאפ, בבקשה לצרפו לסגל התרנגולים, זאת לאחר שהבין כי לא יעבור למילאן או מנצ'סטר יונייטד. "אני מודה שרק בשבועות האחרונים הבנתי כמה המוטיבציה של טוטנהאם גדולה", צוטט פביאנו.

* ז'וזה מוריניו עדיין לא מתייאש מאופציית צירופו של מייקון, המגן הימני של אלופת אירופה והדאבליסטית האיטלקית, אינטר, ששיחק תחתיו בשנתיים האחרונות. המנג'ר הפורטוגלי צריך לגייס סכום נוסף של כ-10 מיליון יורו נוסף על ה-25 שכבר הוצעו על המגן הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully