וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אוהדי הפועל תל אביב תובעים את ההתאחדות

12.7.2010 / 10:48

הגישו תביעה ייצוגית ע"ס 2.8 מיליון שקל נגד ההתאחדות ומשרד הכרטיסים "לאן" בטענה לרשלנות במכירת הכרטיסים לגמר הגביע

שני אוהדי הפועל תל אביב בכדורגל הגישו היום (שני) תביעה ייצוגית על סך 2,864,160 שקל נגד ההתאחדות לכדורגל ומשרד הכרטיסים "לאן", בטענה לרשלנות במכירת הכרטיסים לגמר גביע המדינה בכדורגל בין הפועל תל אביב לבני יהודה, שנערך בחודש מאי האחרון.

האוהדים טוענים, באמצעות עו"ד רם גורודיסקי, כי משרד הכרטיסים "לאן", שהיה אחראי על מכירת הכרטיסים, החליט כי ניתן יהיה לרכוש כרטיסים באמצעות כרטיסי אשראי בטלפון, באמצעות אתר האינטרנט של "לאן", או פיזית במשרדי החברה. רוכשי הכרטיסים בכרטיס אשראי יכלו לבחור בין איסוף הכרטיסים במשרדי "לאן" לבין איסופם במכונות אוטומטיות בסמוך לאצטדיון. התובעים, כמו רבים אחרים, החליטו לרכוש באמצעות כרטיס אשראי ולאסוף את הכרטיסים מהמכונה האוטומטית טרם כניסתם למשחק. לדברי התובעים, ביום המשחק הם התייצבו באיצטדיון רמת גן כשעה וחצי לפני תחילתו, וכאשר ניגשו לאסוף את הכרטיסים מהמכונה האוטומטית, המכונות לא עבדו. "במהרה, נוצרו תורים ארוכים ומייגעים של אוהדים כעוסים, מאוכזבים ואובדי עצות, אשר חשו תסכול רב לנוכח העובדה שמשאת נפשם, לה ציפו וייחלו, נמנעת מהם", נכתב בבקשה לייצוגית.

לדברי עו"ד גורודיסקי, התובעים נותרו מחוץ לאצטדיון זמן ארוך מאוד, כשהם מתוסכלים וחסרי אונים. חלקם שבו חזרה לבתיהם לאחר שנאלצו לוותר על המשחק ואחרים הקימו מהומה אשר הצריכה את התערבות המשטרה.

התובעים טוענים כי רק כחצי שעה לאחת תחילת המשחק, עם התגברות המהומה, שוטרים חילקו כרטיסים לאוהדים, לשערים צדדיים ומרוחקים, וכך הצליחו התובעים להיכנס למגרש כשהם מפסידים כמעט את כל המחצית הראשונה. אולם בכך, לטענתם, לא תמה מסכת הייסורים שלהם ושל שאר האוהדים, שמצאו עצמם עומדים ביציע מרוחק במקום לשבת במקומות טובים יותר אותם הזמינו ב"לאן".

"החוויה המרגשת והססגונית לה ציפו וייחלו התובעים, הפכה למסכת של תסכול, צער וכעס", טוען עו"ד גורודיסקי בתביעה.לדבריו, התובעים מעריכים את נזקם האישי בסך של 1,200 שקל לכל אוהד שנכנס לאצטדיון באיחור, ובסך של 2,000 שקל לכל אוהד שנאלץ לנטוש את האצטדיון עקב התקלה במכונות האוטומטיות. לדבריו, בהתאם לנתונים שנמסרו מ"לאן", נמנע איסוף הכרטיסים באצטדיון מ-2,106 אוהדים, והתובעים מעריכים כי 20% מכך נאלצו לנטוש את האצטדיון. לפיכך, הנזק המצטבר של חברי הקבוצה לצורך התביעה הייצוגית מגיע לסך של 2,864,160 שקל.

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "כתב התביעה טרם הגיע לידינו. כשהוא יגיע הוא יעבור למשפטני ההתאחדות לכדורגל שיגיבו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully