וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל בדרך לבית"ר ירושלים

הקשר שוחח עם אורי מלמיליאן ואמר: "המחשבה לשחק בבית"ר מעבירה בי צמרמורת". מקורבי ורד מעכבים את המעבר לחיפה

מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן, נפגש היום (שלישי) עם הקשר רביד גזל וקיבל את הסכמתו להצטרף לפתיחת האימונים של הקבוצה ביום רביעי הבא בבית וגן. גזל בן ה-28 שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת נעוריו מכבי נתניה ולפני כן לבש גם את מדיהן של הפועל פתח תקוה, מכבי חיפה ומכבי תל אביב.

גזל אמר לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "נפגשתי היום עם אורי מלמיליאן ונתתי את הסכמתי להצטרף לאימון הפתיחה בשבוע הבא. רק המחשבה על הצטרפות לבית"ר ירושלים מעבירה בי צמרמורת, עד היום יצא לי לשחק בטדי מול בית"ר ירושלים, אבל המחשבה לשחק עם בית"ר ירושלים בטדי מעבירה בי רעד וצמרמורת".

הידיעה על כך שכריסטיאן אלברז לא יחתום בהפועל תל אביב, תפסה היום את אנשי בית"ר ירושלים לא מוכנים והוסיפה עוד מקל בגלגלים, האיטיים גם כך, של תהליך הכנת התקציב לעונה הבאה. למגן הצ'יליאני חוזה בעלות של כ-600 אלף דולרים לעונה הבאה בקבוצה, סכום שבבית"ר לא יוכלו לעמוד בו. אלברז סירב לקצץ בחוזהו בצורה משמעותית בשנה שעברה, ונראה כי לא יסכים גם הפעם.

בבית"ר מקווים כעת כי יצליחו למצוא קבוצה שתקלוט את השחקן, אחרת הם יאלצו לעמוד בעלותו. אם לא די בכך, הרי שגם הקשר הארגנטינאי דריו פרננדז עדיין לא מצא קבוצה, כשעלות החוזה שלו גבוהה אף מזו של אלברז ועומדת על מעל ל-700 אלף דולרים. בבירה מאמינים עדיין כי אולי יצליחו למצוא קבוצה שתשלם על הארגנטינאי, אבל מבינים כי ככל הנראה יאלצו לוותר על צמד הדרום אמריקאים בחינם עקב החוזה הגבוה שלהם.

בנוסף, גם בגזרת העברתו של עידן ורד לחיפה, שהייתה נראית כבר כוודאית, חלה נסיגה. בין המועדונים קיים הסכם כללי, אך כעת בסביבת השחקן מתלבטים האם מעבר לחיפה יהיה הצעד הנכון עבורו. מצד אחד, מבינים בסביבתו, בית"ר תהיה קבוצה פחות אטרקטיבית ועם פחות שחקנים מוכשרים סביבו, בעוד שבמכבי חיפה ישתתף במפעלים אירופאים וצפוי להיות שחקן מרכזי בקבוצה טובה בהרבה. מצד שני, סעיף השחרור של הקשר הצעיר לאירופה במכבי חיפה יהיה גבוה ויקשה עליו לעבור, בעוד בבית"ר סעיף השחרור יעמוד על סכום משולש ממשכורתו השנתית בברוטו, כששכרו יקבע רק כשישתחרר מהצבא במרץ.

(עדכון ראשון: 13:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully