וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נגד אלופת בוסניה

הפועל ת"א תפגוש את זלייז'ניצ'אר. הליגה האירופית: בני יהודה מול אוליסס הארמנית, מכבי ת"א מול סנטה קולומה או מוגרן

הדרך של הפועל תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות החלה היום בהגרלת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות והיא תפגוש את זלייז'ניצ'אר הבוסנית. המשחק הראשון יתקיים בארץ, כנראה בבלומפילד, ב-13 או ב-14 ביולי. הגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן.

חלוץ הקבוצה, איתי שכטר, הגיב להגרלה באתר הרשמי של המועדון: "קבוצה שהיא אלופת בוסניה לא יכולה להיות חלשה, ואנחנו לא מצפים למשחקים נוחים בליגה שמורכבת מאלופות. גם בשנה שעברה היו לנו הגרלות לא פשוטות ועברנו אותן בהצלחה והשנה נצטרך לעבוד קשה יותר כדי להצליח בליגת האלופות ולהביא כבוד למועדון ולאוהדים".

זלייז'ניצ'אר זכתה בארבע אליפויות בוסניה מאז הקמת הליגה, האחרונה כמובן בעונה החולפת. הקבוצה משחקת באצטדיון גרבאביצ'ה בסראייבו, המכיל כ-24 אלף מקומות, אם כי רק כ-16 אלף מורשים להיות מאוכלסים. מי שמאמן אותה הוא אמר אוסים, בנו של המאמן האגדי איביצ'ה אוסים.

הזרים של הקבוצה הם כולם שחקנים ממדינות יוגוסלביה לשעבר ושחקן אחד שלה, השוער בן ה-21 איברהים סהיץ', הוזמן לסגל נבחרת בוסניה לאחרונה למשחקי הידידות נגד גרמניה ושבדיה. בנוסף, הקשר אדין וישקה הוא חבר בסגל נבחרת בוסניה הצעירה. אלן מסאנוביץ' בן ה-34 סיים את העונה האחרונה כמלך שערי הקבוצה עם 10 כיבושים. החלוץ הסרבי לזאר פופוביץ' הוסיף 8 שערים.

את ההישגים הגדולים ביותר שלה בזירה האירופאית רשמה הקבוצה בעונת 2002/3, אז עברה את אקרנס האיסלנדית ואת לילסטרום הנורבגית במוקדמות ליגת האלופות, רק כדי להיות מודחת על ידי ניוקאסל. שנה לאחר מכן עברה זלייז'ניצ'אר את אנורטוזיס פמגוסטה הקפריסאית בשלבים המוקדמים של גביע אופ"א, אך הפסידה להארטס הסקוטית.

בני יהודה יוצאת לארמניה

אחרי הגרלת מוקדמות ליגת האלופות נערכה הגרלת הליגה האירופית ובני יהודה, שתחל את דרכה כבר בסיבוב הראשון, תפגוש את אוליסס ירבאן הארמנית. המשחק הראשון יתקיים כבר בראשון ביולי בארמניה והגומלין כעבור שבוע בבלומפילד. אם בני יהודה תעבור את אוליסס, יריבתה הבאה בסיבוב המוקדמות השני תהיה שמרוק רוברס האירית, סגנית האלופה. המשחק הראשון יתקיים באירלנד.

קשטן התייחס להגרלה ואמר: "זו הפעם הרביעית שאני מתחיל משחקים בארמניה במסגרות השונות והכדורגל הארמני מוכר לי. אני צריך ללמוד ולהכיא את היריבה בימים הקרובים. ניערך בהתאם לקראת ההתמודדות שלנו במפעל האירופי".

אוליסס ירבאן הוקמה רק בשנת 2000 בשם דינמו 2000 ובמהשך נקראה דינמו זניט. ב-2006 שונה שוב השם לאוליסס עקב עסקת חסות. בעונה שעברה, סיימה הקבוצה במקום השלישי - הישג השיא בתולדות המועדון - ועלתה לראשונה בתולדותיה למפעלים האירופיים. החלוץ ארתור קוצ'ריאן סיים את העונה שעברה עם 15 כיבושים כמלך שערי הליגה, אך עזב את הקבוצה בתום העונה.

אוליסס משחקת באצטדיון הלאומי בארמניה, שמכיל 15 אלף מקומות. הקבוצה מודרכת על ידי סבאדה ארזומניאן. הסגל מורכב משחקנים מקומיים ומספר שחקנים גאורגים, כאשר לאוליסס אין נציגים בסגל המורחב של נבחרת ארמניה. אגב, הליגה הארמנית כבר נפתחה ולאחר 12 מחזורים מדורגת אוליסס במקום השלישי עם 26 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה בנאנאטס. השחקן הבולט עד כה הוא ארטק גריגוריאן, שכבש ארבעה שערים.

מכבי תל אביב: מונטנגרו או אנדורה?

מכבי תל אביב תיכנס למעגל המשחקים בסיבוב המוקדמות השני, ב-16 ביולי ותפגוש את המנצחת במפגש בין סנטה קולומה האנדורית למוגרן המונטנגרית. ראוי לציין כי לא מדובר באותה קבוצה לה הפסידה מכבי תל אביב באנדורה בקיץ 2007, אלא יריבתה העירונית. המשחק הראשון ייערך בישראל.

מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, התייחס להגרלה: "כל הגרלה במסגרת אירופית היא הגרלה קשה, אבל נעשה את המיטב על מנת שהשנה נגיע הכי רחוק שאפשר הן באירופה והן בישראל".

UE סנטה קולומה, יריבתה העירונית של האלופה פ.צ סנטה קולומה המוכרת לצהובים, סיימה בעונה שעברה במקום השלישי. מדובר בקבוצה קטנה שעלתה בעונת 2007/8 לליגה הבכירה ותשחק לראשונה בתולדותיה במפעלים אירופיים.

מוגרן שיחקה בישראל לפני שנתיים אז הפסידה ביסכום שני המשחקים 4:1 לעירוני קרית שמונה. בעונה שעברה שיחקה במוקדמות ליגת האלופות, והפסידה 12:0 בסיכום שני המשחקים לפ.צ קופנהאגן הדנית. בליגה, סיימה מוגרן במקום השלישי.

הקבוצה מודרכת על ידי דיאן ווקיצ'ביץ', שחקן העבר המפואר של פרטיזן בלגרד, ששיחק גם בספרד. הסגל מורכב ברובו משחקנים מונטנגריים כשהבולטים ביניהם: החלוץ ולדימיר גלוסצ'ביץ' (16 שערים אשתקד) והמגן השמאלי לוקה פייוביץ', שחקן נבחרת מונטנגרו.

כזכור, מכבי תל אביב חוזרת לאירופה לראשונה מאז 2007, אז הודחה על ידי ארסייספור הטורקית בסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. הישראלית השלישית במפעל, מכבי חיפה, תשחק לראשונה רק בסיבוב המוקדמות השלישי ולכן לא תוגרל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully