וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "לא נהיה אותה קבוצה בשנה הבאה"

אחרי שהפסיד בגמר, הביט מאמן בוסטון קדימה. ריי אלן: "הדברים לא הלכו לכיווננו ברגעי האמת". גארנט: "אנחנו מותשים"

סופה של תקופה, כך ניתן רק לשער אחרי ההפסד של בוסטון סלטיקס הלילה (בין חמישי לשישי) 83:79 ללייקרס במשחק השביעי של גמר ה-NBA. בוסטון נתנה פלייאוף ענק ובלתי נשכח, אלא שברגעי האמת היא פשוט נפלה מהרגליים. ההבדל בין פנטזיה ומציאות הוא די להפליא, והחבורה של דוק ריברס למדה זאת על בשרה הלילה. בסופו של דבר, היא נותרת עם המחמאות בלבד - ואלה צריכות להגיע מקיר לקיר.

על אף ההפסד הכואב, ריברס, שהציג קלאסה ראויה לשמה לכל אורך הפלייאוף הזה, החמיא ליריבתו. "תנו להם קרדיט", אמר המאמן המפסיד. "הם היו מעולים. זו היתה סדרה יוצאת מהכלל, אני חושב ששתי הקבוצות שיחקו מצוין וחזק". לאחר מכן התפנה ריברס לדבר על קבוצתו שלו, והרעיף שבחים גם עליה: "זו היתה החבורה הכי קרובה, אמוציונלית ומשוגעת בחיי. היו חיבוקים בחדרי ההלבשה, ואני לא חושב שאף אחד נותר עם עיניים יבשות. זה מראה שלכולם אכפת. לא נהיה אותה קבוצה בשנה הבאה, וזה קשה לי".

"זה בדיוק סוג המשחק שרצינו", הודה ריברס, והחל להתייחס למשחק, שהלך בדיוק בקצב אליו בוסטון רגילה. עד הרבע האחרון. "הם קלעו 30 נקודות ברבע האחרון ועבורנו, כקבוצה הגנתית, זה החלק הכי קשה לעכל - קלענו 22, אבל ספגנו 30. אני חושב שהפסקנו לשחק קצת בשלב מסוים. ניסיתי להסביר לחבורה שלנו שאנחנו יכולים לעבור דקות בלי סל, אבל ללייקרס אסור יהיה לקלוע. הבעיה היא שעברנו את הדקות הללו בלי נקודות, אבל הם קלעו".

פול פירס, הסמל של בוסטון, היה אחד המתוסכלים ביותר בחדר ההלבשה של הסלטיקס, וכמו חלק מחבריו, גם הוא לא יכול היה שלא להתייחס לפציעתו של קנדריק פרקינס, ולמחשבה שאולי עם הסנטר הפותח שלהם, בוסטון היו יכולים לנצח הלילה. "כל שנה יקרו דברים כאלה, זה היה כמו רכבת הרים השנה", אמר פירס. "אבל בסופו של דבר, לשחק משחק שביעי עבור האליפות, זה רק מראה על החוזק המנטלי שלנו. חבל שלא הצלחנו להשלים את העבודה".

ריי אלן, ששוב סבל מערב קליעה נורא ואיום, הוסיף: "שרטנו, ניסינו לעשות כל מה שהיינו יכולים כדי לנצח. היתה לנו הזדמנות, אבל הדברים פשוט לא הלכו בכיוון שלנו ברגעי האמת". השוטינג גארד הוותיק, שקלע 3 מ-14 בלבד מהשדה, נשאל אם העייפות הכריעה בסופו של דבר את קבוצתו, ואמר: "אני לא חושב שנגמר לנו הכוח בסיום. אלילת המזל פשוט לא היתה לצידנו".

קווין גארנט, שהיה אחד הבולטים בשורות הסלטיקס עם 17 נקודות, הוסיף: "אני חושב שכולנו לא מותשים רק פיזית כרגע, אלא גם נפשית. זה קשה. קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully