וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער הברזילאי רוברטו וולפטו בדרך למכבי פ"ת

11.6.2010 / 10:03

מתנשא לגובה 1.93, שיחק בעבר בואסקו דה גמה. המגן-קשר אסי משיח על סף סיכום לעונה הבאה. צמח רוצה לחזור

השוער הברזילאי רוברטו וולפטו (31, 1.93) המשחק בקבוצת אמריקה (ריו דה ז'ניירו) מהליגה השניה בברזיל ושיחק בעבר בקבוצת ואסקו דה גמה ובליגה הראשונה בפורטוגל, עשוי לחתום במכבי פתח תקוה. קלטות עם ביצועי השחקן הגיעו בימים האחרונים לצוות המקצועי, המאמן פרדי דוד ומאמן השוערים ישראל עייני. ייתכן שפרדי דוד יורה בסופו של דבר להחתימו.

אוהדי הקבוצה שמחו לשמוע אתמול על המשא ומתן עם הקשר סולי צמח, שנחשב כסמל עבור רבים מהם. בפתח תקוה הבהירו כי אם הצדדים יגיעו לסיכום כספי, צמח יחזור לשחק בפתח תקוה. "סולי מאוד רוצה לחזור, אם הנושא הכספי יסתדר הוא ישחק בפתח תקוה", הבהירו אמש. במועדון הודיעו שכבר ירדו סופית מהאפשרות להחתים את השוער איתמר ניצן.

הקשר גיא צרפתי שנפגש אתמול עם היו"ר משה זוארץ הגיע מיד לאחר הפגישה לסיכום עם ראשי הפועל פתח תקוה, שביקשו ממנו להישאר תמורת קיצוץ מינורי יחסית בחוזה. בלי קשר, במכבי בפתח תקוה הודיעו במקביל כי הם יורדים מהאופציה להחתים אותו בקבוצה.

המגן-קשר אסי משיח וסוכנו ייפגשו השבוע עם הנהלת הקבוצה במטרה לחתום על חוזה לעונה הבאה בקבוצה. כל שנותר לצדדים הוא לסכם פרטים אחרונים בקשר לחוזה. הקשר שי דוד, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דדה חדד, הודיע כי הוא מעדיף לשחק בעונה הבאה בליגה השניה ולא בטוח שיחתום על חוזה לשלוש שנים, כפי שהוצע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully