וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת נפגשה עם מחמוד עבאס

6.6.2010 / 11:54

מחפוד שוחח עם השחקן, הצעה כספית הוגשה גם לכנפו. לחמן ביקש את סלמי, שייפגש עם ההנהלה. אלי ביטון שוחרר

הפועל פתח תקוה במשא ומתן עם קשר אחווה עראבה, מחמוד עבאס (21) ושיחה התקיימה בעניין בין השחקן למאמן אלי מחפוד. עבאס כבש בעונה החולפת ארבעה שערי ליגה ונחשב לאחד השחקנים המבטיחים העונה בליגה הלאומית.

השחקן שמסוגל לשחק במספר תפקידים בקישור ומיוצג על ידי סוכן השחקנים שחר גרינברג שוקל את ההצעה הכספית שהוגשה לו במהלך סוף השבוע. מקורב לשחקן אישר: "הוא רוצה לשחק בקבוצה, לא בסכומים הללו. תהיה עוד פגישה בהמשך".

מאמן הפועל רעננה אייל לחמן פנה לקבוצה וביקש לברר האם היא מנהלת משא ומתן עם אלנתן סלמי, שסיים חוזה בקבוצה. סוכנו של השחקן, ירון גלעדי אמר: "נשמח לשבת עם פתח תקוה". בפתח תקוה מעוניינים שסלמי ימשיך בעונה הבאה ובימים הקרובים צפויה פגישה בעניין. בהמשך לידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט בנוגע לחלוץ אלי ביטון, לפיה הוא לא ימשיך בעונה הבאה, סוכנו של השחקן קיבל את ההודעה הרשמית על כך והשחקן יחפש קבוצה אחרת.

תומר סיני וגל חצור ממשיכים לעשות מאמצים כבירים כדי לחזק את הקבוצה. השניים שוחחו בימים האחרונים עם סוכנם של החלוצים עדן בן בסט (שייך למכבי חיפה) ואבי כנפו (מסיים חוזה בהפועל רעננה). כנפו קיבל הצעה כספית, אבל הוא נוטה לסרב לה. מגן הפועל חיפה, אייל טרטצקי, הוצע לאחרונה לקבוצה וייתכן שיצטרף. המשא ומתן בינו לבין חיפה התפוצץ היום (ראשון), מה שעשוי לקדם את המשא ומתן.

החלוץ עוסמן בשירו, המיוצג על ידי סוכן השחקן יוסי שרביט, מכחיש מגעים עם קבוצת דוקסה הקפריסאית שעליו דווח בשבוע שעבר, אך בתקשורת הקפריסאית התפרסמו בשבוע האחרון ידיעות המאשרות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully