וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ישראל הפסידה בצ'ילה 3:0

ישראל שוב נכנעה ללא תנאי בדרא"מ, במשחק שהתנהל דקות ארוכות תחת ערפל כבד. סואזו (19), סאנצ'ז (49) וטיו (91) כבשו

אחרי שהובסה לפני מספר ימים 4:1 על ידי אורוגוואי, רשמה הבוקר (שני) נבחרת ישראל הפסד שני ואחרון במסע המשחקים שלה לדרום אמריקה, הפעם 3:0 לצ'ילה שמתכוננת במלוא המרץ למונדיאל הקרב ובא ופגשה יריבה נחותה ממנה בהרבה, שהמשיכה לסבול מחסרונם של שחקני הרכב רבים ויכולת לא מספקת של לא מעט מהמחליפים שלהם.

לואיס פרננדז שינה שיטה לעומת זו איתה שיחק במונטבידאו, הסיט את אביחי ידין למרכז ההגנה ופתח עם שלושה בלמים, אבל גם העיבוי הזה לא עזר. החולייה האחורית של ישראל, כמו גם שאר החוליות, נראתה מפוזרת ולא מאורגנת, איבדה כדורים בחלק המגרש שלה ופערה חורים, כשאת אחד מהם ניצל הומברטו סואזו כדי לכבוש את השער הראשון במשחק בדקה ה-20.

אלכסיס סאנצ'ז, שנמצא בכושר פנטסטי וכבש צמד נגד זמביה לפני מספר ימים, הכפיל בדקה ה-50 אחרי שהתגבר בקלות על עלי עוסמאן המחליף ועל קלמי סבן. רודריגו טיו התכבד בשער האחרון בדקה ה-90 ומבחינתה של ישראל חתם הפסד שני שלה במסע הדרום אמריקאי תוך כדי צבירת שערים 7:1.

ישראל, שפתחה עם חוד מהיר שכלל את איתי שכטר ואליניב ברדה, ויתרה בחלקים גדולים של המשחק על הנעת הכדור וניסתה לצאת למתפרצות מהירות, אבל ההגנה האדומה הצליחה להתמודד עם הניסיונות העקרים הללו, לבלום אותם לא פעם גבוה מאוד במגרש וכך ליצור עוד ועוד לחץ על בכיוונו של דודו אוואט. במחצית השנייה ערך פרננדז חילופים רבים, אבל גם שחקני הספסל לא הצליחו להביא לשינוי במגמת המשחק.

הצ'יליאנים הציגו כדורגל התקפי ומאוד טכני כפי שעשו לכל אורך קמפיין המוקדמות, עם שיטת ה-3:3:1:3 המסורתית של מרסלו ביילסה וצירופים נאים לעין לאורך כל 90 הדקות, כשפעם אחר פעם ארבעה וחמישה שחקנים באדום מגיעים לתוך הרחבה הישראלית ומאיימים מכל כיוון. צ'ילה נראית מוכנה לקראת המשימה שלה, לישראל, שכבר חושבת על מוקדמות יורו 2012, יש עוד דרך ארוכה.

אלכסיס סאנצ'ז שחקן נבחרת צ'ילה מול ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
מגיע למונדיאל בכושר פנטסטי. סאנצ'ז/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 17: סואזו ניצל יציאה לא טובה של ההגנה הישראלית לנבדל, קיבל כדור עומק מתוזמן מואלדיביה, אבל אוואט ירד היטב ועצר את החלוץ שניסה לחלוף על פניו.

דקה 19: גול! ואלדיביה העביר עוד כדור עומק יפה, הפעם לקרמונה, שמתוך הרחבה העביר כדור רוחב בנגיעה אחת וסואזו בעט מקרוב פנימה. 0:1 לצ'ילה.

דקה 42: ואלדיביה בעט כדור חופשי מסובב מ-20 מטרים לכיוון הפינה התחתונה של אוואט, השוער היה עירני והדף.

דקה 50: גול! אלכסיס סאנצ'ז הנפלא אסף כדור, התגבר בקלות על עוסמאן, הערים על סבן ושלח בעיטה שטוחה וחזקה, מחוץ לרחבה ופנימה. 0:2 לצ'ילה.

דקה 69: טיו העלה כדור חופשי מסובב למרכז הרחבה, מיאר הגיע ראשון, אבל נגח מעט מעל המשקוף.

70: אוריאנה פרץ בעוצמתיות לרחבה דרך האגף השמאלי ומזווית חדה שלח בעיטה אדירה לקורה של אוואט.

דקה 84: ההגנה הצ'יליאנית נכשלה בהרחקת כדור פשוט, הכדור הגיע לקולואטי שניצב במצב נהדר בתוך הרחבה, אבל בעט מעל המשקוף.

דקה 89: בוסג'ור נכנס לרבחה מצד שמאל והעביר כדור רוחב חד, אוואט כבר נכנע, אבל ידין גלש והרחיק לקרן לפני ששחקן באדום דוחק פנימה.

דקה 90: גול! אביחי ידין הרחיק בנגיחה ממרכז הרחבה, טיו הגיע ראשון ובעט מהאוויר, בלי לעצור, אוואט נכנע. 0:3 לצ'ילה.

נבחרת ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן (אלירן דנין, 53), שי מימון (רוברטו קולאוטי, 66), אבי סטרול (עלי עוסמאן, 46), אביחי ידין, יואב זיו, ביברס נאתכו, ניר ביטון, גילי ורמוט (עומר גולן, 53), איתי שכטר (ליאור רפאלוב, 60), אליניב ברדה (שלומי ארבייטמן, 53).

נבחרת צ'ילה: קלאודיו בראבו, גונזאלו חרה, ואלדו פונסה, גארי מדל, קרלוס קרמונה, רודריגו טיו, רודריגו מיאר (לואיס סנדובאל, 77), חורחה ואלדיביה (פליפה גוטיירס, 46), אלכסיס סאנצ'ז (ברנרדו קמפוס, 71), ז'אן בוסג'ור, הומברטו סואזו (פביאן אוריאנה, 46).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חורחה ואלדיביה שחקן נבחרת צ'ילה מול ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
הניסיונות של פרננדז בוודאי יימשכו. ביטון מול ואלדיביה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully