וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו, המאמן הגלקטי הראשון

אחרי התואר האירופי עם אינטר, הפורטוגלי צפוי לחתום השבוע לארבע שנים בריאל מדריד, שם ישתכר כ-10 מיליון יורו בעונה

יממה לאחר שהשלים טרבל היסטורי עם אינטר והפך למאמן השלישי שזוכה בליגת האלופות עם שתי קבוצות שונות, מתחילים להתבהר פרטי העסקה שתוביל את ז'וזה מוריניו לתפקיד מאמן ריאל מדריד. הפורטוגלי, שהודה אמש (שבת) כי הוא השלים את משימתו עם אינטר וישמח לעבור לריאל, צפוי להיות המאמן הגלקטי הראשון ולקבל סכום דמיוני של 10 מיליון יורו לעונה, בחוזה של ארבע עונות, כך על פי התקשורת במדריד. ובמילים אחרות, 25 אלף יורו מדי יום ו-40 מיליון יורו בסיכום הכולל.

מדובר בחוזה הגבוה ביותר שהוצע אי פעם למאמן, כאשר רק לשם השוואה, כריסטיאנו רונאלדו, השחקן היקר בעולם, מקבל מהבלאנקוס משכורת צנועה של תשעה מיליון יורו לעונה. החתימה הרשמית מתוכננת לשבוע הקרוב, ככל הנראה ביום שלישי או רביעי.

מוריניו מתכוון לעשות מאמצים עילאיים על מנת להביא עימו כנדוניה מאינטר את מייקון ודייגו מיליטו, כאשר מועמד מרכזי נוסף מהסרייה A הוא דניאלה דה רוסי, קשר רומא ונבחרת איטליה. דה רוסי מוכן להמשיך בשורות הג'לאורוסי, אך בשל הקשיים הכלכליים של המועדון עשוי לעודד מכירה שלו כדי לסייע.

*** בצד השני של מדריד, אתלטיקו החתימה את פראן מרידה, קשרה הספרדי של ארסנל. השחקן בן ה-20 סיים את חוזהו עם התותחנים וחתם לחמש שנים אצל הזוכה הטרייה בליגה האירופית. גם סביליה התחזקה עם העברה חופשית, כשהודיעה על צירופו של מוחמדו דאבו, שחקן ההגנה של סנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully