וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברה: "אנחנו הולכים למונדיאל כדי לנצח"

מגן צרפת לא מוטרד מכך שנבחרת הטריקולור לא נחשבת פייבוריטית לזכייה בדרא"פ: "הגאווה שלנו תעזור לעבור מכשולים"

צרפת לא הרשימה במוקדמות מונדיאל 2010, ובזכות שער היד של תיירי הנרי נגד אירלנד בפלייאוף, היא השיגה את הכרטיס לדרום אפריקה. סגנית אלופת העולם לא זוכה להערכה רבה בקרב הפרשנים, וגם פטריס אברה, מגן הטריקולור, חושב שעוד ארוכה הדרך כדי שצרפת תהפוך לפייבוריטית לזכייה.

"יש לנו את השחקנים הכי טובים בעולם בכל עמדה", אמר היום (רביעי) אברה, שמתאמן עם נבחרתו בהרי האלפים, "זה לא אומר שאנחנו הנבחרת הכי טובה בעולם, לפחות לא כרגע, אנחנו נעבוד בשביל להפוך לכזאת כי אנחנו הולכים למונדיאל כדי לנצח".

במשחקיה האחרונים ספגה צרפת שירוקת בוז מאוהדיה, ואברה מאמין כי סגנית אלופת העולם מסוגלת להשיב את האמון בה, ולהציג את הכדורגל המבריק שאפיין אותה בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. אגב, תושבי הרפובליקה לא ממש מאמינים בסיכויי ההצלחה של הנבחרת, כאשר רק 27.3 אחוזים מאמינים שהנבחרת תעבור את הסיבוב הראשון, כך עולה מסקר שנערך במדינה. 7.4 אחוזים אופטימיים וחושבים שהטריקולור יגיעו עד הגמר. האמינות של המאמן דומנק ממשיכה לצנוח, כש-22 אחוזים בלבד בוטחים ביכולתו להצעיד את הנבחרת.

"התקשורת אומרת שהאוהדים לא מאמינים בנו, אבל אני יודע שהם מאמינים ואני יודע שנבחרות אחרות מכבדות אותנו ופוחדות מאיתנו", אמר אברה, "לא מחשיבים אותנו כפייבוריטים, אבל הגאווה שלנו יכולה לעזור לנו לעבור מכשולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully