וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הכל היה שווה בשביל הרגע הזה"

עשרות אלפי אדומים הגיעו לגני יהושוע כדי לחגוג עם הפועל תל אביב את הזכייה בדאבל. גוטמן ניצח על מקהלת האוהדים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

על התרגשות כה גדולה כמו זו שעברה על אוהדי הפועל תל אביב אתמול בערב, ככל הנראה אי אפשר יהיה להתעלות בזמן הקרוב. הערב (ראשון) המשיכה המסיבה הגדולה של האוהדים באדום, כשהם החלו זורמים בהמוניהם אל גני יהושוע בתל אביב. עשרות אלפים מילאו את הדשא אל מול הבמה, והמתינו לגיבורים שלהם, שחקני הקבוצה, כשהם לא מפסיקים לשיר לרגע. אלפים קיוו לחגוג אתמול באיצטדיון בלומפילד או לידו, מיד לאחר שהקבוצה הבטיחה את זכייתה, אבל המשטרה טענה כי החגיגות לא יהיו בטוחות עבור השחקנים, ולכן הן הועברו 24 שעות קדימה.

"זו עונה ענקית"

האוהדים ליוו את אוטובוס הקבוצה, והריעו לשחקנים שהגיעו ועלו אחד אחד לבמה. הראשון שעלה אל הבמה ועמד מול האוהדים היה מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, שאמר לאוהדים: "אתם יודעים איך חוגגים בספרד?", ואז החל לשיר "קמפיונה, קמפיונה", בעוד האוהדים המשולהבים הצטרפו אליו בשירה. אחריו עלה על הבמה גילי ורמוט שאמר: "כל מה שעברנו העונה היה שווה רק בשביל הרגע הזה". איתי שכטר פנה אל האוהדים שהמתינו יום שלם כדי לחגוג, ואמר להם: "כמה שאני אוהב אתכם, אתם לא יודעים". מיד לאחר מכן החל שכטר לשיר שירים כנגד מכבי תל אביב, לשמחתם הרבה של האוהדים שמולו.

דדי בן דיין, שלא זכה אתמול לרוץ עם חבריו על הדשא במשחק הניצחון על בית"ר ירושלים, אמר: "בכלל לא התאכזבתי מזה שלא שיחקתי. זו עונה מדהימה, גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. לא חשבנו שנעשה את זה, אבל אנחנו מרוצים. זו עונה ענקית. שיחקתי בהפועל תל אביב מגיל 7 עד גיל 15, אחר כך עברתי למכבי תל אביב ובסוף חזרתי לפה. איזו סגירת מעגל".

שי אבוטבול, שלא זכה העונה לדקות רבות, אמר: "אני מרגיש שותף מלא. שמח שחבורה של גברים הביאו אותנו למקום שנספר בעתיד לנכדים שלנו. זה דבר שקורה פעם בעשור". אבוטבול נשאל מה היתה ההשפעה של אלי גוטמן על הקבוצה, ואמר: "השפעה מאוד גדולה. באופן אישי אני יכול להגיד על אלי שהוא הכניס אותי לעניינים בשנה שעברה. אני רוצה להגיד לו תודה על שנה שלא תחזור".

גם דאגלאס דה סילבה, שצפוי לעזוב את הקבוצה, היה נרגש מאוד בסיום: "בוא נראה שבוע הבא, נשב בראש נקי. עכשיו אנחנו מסטולים", אמר דה סילבה כשנשאל האם יישאר בקבוצה. "נחליט מה יהיה. אני אעשה כל מאמץ. הכסף לא ישאיר אותי בהפועל, האהבה תשאיר אותי בהפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully