וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון ופרננדז סיכמו: איוניר יהיה סקאוט

3.5.2010 / 22:09

הצרפתי חתם סופית כמאמן הנבחרת. ההתאחדות הציעה לאיוניר לסיים את קמפיין האולימפית, לפני שיצטרף לצוות של פרננדז

לואיס פרננדז חתם היום (שלישי) באופן רשמי על חוזה ההעסקה שלו בנבחרת ישראל. כזכור, פרננדז נחת בארץ ביום ראשון, כשהוא מלווה בעורך דינו. אחרי ששני הצדדים עברו על טיוטות החוזה, החתימה בוצעה במעמדם של פרננדז, עורך דינו, יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, ממלא מקומו שטרן חלובה, ומנכ"ל ההתאחדות אורי שילה.

חוזהו של פרננדז הוא לשנה וחצי, כלומר עד לסיום קמפיין יורו 2012. אם פרננדז יצליח להוביל את נבחרת ישראל לטורניר יורו 2012, חוזהו יוארך אוטומטית. פרננדז כבר הודיע ביום ראשון כי עוזרו היחיד בנבחרת יהיה טל בנין, כשיתווספו לצוות המקצועי מאמן כושר ומאמן שוערים. פרננדז ישוב מחר לצרפת, ויחזור לארץ לקראת משחקי המחזור ה-34 בליגת העל בשבת, אז הוא גם יחל בהכנות למסע הנבחרת לדרום אמריקה בהמשך החודש.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הצהריים אף סיכמו פרננדז ולוזון, שמוטי איוניר ימונה לסקאוט של הנבחרת וזאת כמעין הצעת פשרה לתכנון המקורי, לפיו איוניר ישמש כעוזרו של הצרפתי. יש לציין כי בהתאחדות לכדורגל הציעו לאיוניר להמשיך בתפקידו כמאמן האולימפית עד תום הקמפיין הנוכחי בחודש אוקטובר, אבל לא ברור אם המאמן יסכים כי אז הוא עשוי למצוא את עצמו ללא קבוצה. במסגרת תפקידו, יגיע איוניר לאימוני הנבחרת וכן יצפה במשחקי היריבות של ישראל, כולל במשחקי ידידות גורם בהתאחדות אישר את הידיעה כשאמר: "נכון להיום בצהריים זה הסיכום. גם פרננדז היה בעד ולא היו מחלוקות בעניין".

עדכון ראשון: 3.5 14:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully