וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע חוזר לשני חלוצים? ארבייטמן תורגל בהרכב

29.4.2010 / 10:59

המאמן תרגל את גולסה ורפאלוב לסירוגין. טשיירה יחזור ע"ח מימון. בחיפה טוענים: "לא נוכל למכור את קולמה בעונה הבאה"

במכבי חיפה טוענים כי השיקול להיפרד מהקשר ג'ון קולמה בתום העונה הוא לא מקצועי, אלא בעיקרו כלכלי. קולמה מסיים את החוזה שלו בתום העונה הבאה ואם חיפה לא תמכור אותו העונה, הוא עשוי לעזוב כשהמועדון לא הרוויח כסף עבורו. "זה נכון שבעונה הבאה לא נוכל כבר למכור אותו", אמרו בחיפה.

כפי שפורסם אתמול, אם חיפה לא תזכה באליפות ייתכן וחלק מהזרים, כולל הקשר הקולומביאני, כן יישארו לבסוף. במקרה כזה חיפה תצטרך להחתימו על חוזה לשנתיים כדי להבטיח מכירה עתידית. אם קולמה לא יישאר בחיפה, הוא יעבור לבני סכנין או ייצא לשחק בקבוצה אחרת באירופה.

לפני האימון שקיימה הבוקר (חמישי) חיפה אמר אלישע לוי לשחקנים: "אחרי המשחק של אתמול אנחנו חוזרים להתאמן יחד". מוחמד גדיר (כאבי גב) נטש את האימון במהלכו, אייל משומר לא התאמן. אלישע לוי תרגל הרכב הכולל את עלי עוסמאן כמגן ימני במקום משומר, ז'ורז'ה טשיירה במקום שי מימון לצד דקל קינן ואת שלומי ארבייטמן בחוד לצד ולדימיר דבאלישווילי. בתחילת האימון תורגל אייל גולסה בקישור לצד ג'ון קולמה, יניב קטן וגוסטבו בוקולי, אך מאוחר יותר החליף בין גולסה לליאור רפאלוב. כך או כך, על פי האימון היום חוזר המאמן לשחק בערך שכולל שני חלוצים.

הבעלים יעקב שחר אמר לפני המשחק למקורביו במועדון כי הוא מאוד מעוניין באלירן עטר ועידן ורד בעונה הבאה וכי הוא מעוניין לפתוח במשא ומתן עם חלוץ בני יהודה כבר עכשיו. למרות הפרסומים על רצונו של דרור קשטן להשאיר את עטר בבני יהודה, בשכונה יודעים שלא יוכלו למכור אותו בעונה הבאה ולכן עדיף להם למכור אותו כבר בקיץ.

על פי התקשורת בדרום אפריקה, מועמד החלוץ ת'מבינקוסי פאנטני לחזור לחיפה לאחר עונת השאלה באורלנדו פיירטס. יחד עם זאת, במכבי חיפה אמרו הבוקר כי ההערכה היא שאלישע לוי לא ירצה להחזיר אותו אחרי עונה מאכזבת יחסית, בה לא שותף בחלק מהמשחקים בגלל פציעות. ככל הנראה, חיפה תעדיף להשאילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully