וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "בטוחים שחיפה לא תנצח"

האדומים בדריכות שיא למשחק העונה: "האליפות מגיעה לנו". בן דיין צפוי להיות כשיר, זהבי יעלה כנראה במקומו של מנטש

חמישה ימים לפני משחק העונה במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל שירתק לא מעט ישראלים למסכים ביום שני הקרוב (20:00, קרית אליעזר), שבה היום (רביעי) הפועל תל אביב להתאמן לאחר יומיים של מנוחה. למרות חסרונו הצפוי של הקשר זוראב מנטשאשווילי, שספג כרטיס אדום במשחק נגד בני יהודה, בחר המאמן אלי גוטמן שלא לתרגל הרכב וערך אימון קל לחניכיו.

הבשורה הטובה שיוצאת מכיוונה של הפועל היא שהמגן השמאלי דדי בן דיין, שמתח את שריר הירך במשחק מול הזהובים, צפוי להיות כשיר. בן דיין עבר היום בדיקת אולטרסאונד שהייתה תקינה, והוא יחזור לאימונים כבר מחר. עוד לפני תוצאות הבדיקה, אמר בן דיין לחבריו לקבוצה: "90 אחוז שאשחק ביום שני". עוד אמר המגן כי הוא אמור לחזור כבר מחר לאימוני ריצה. כידוע, אם בן דיין לא יוכל לשחק בסופו של דבר, יחליפו גל שיש הצעיר, שקיבל מחמאות רבות מגוטמן בפעם הקודמת שבן דיין הושבת בגלל פציעה.

למרות שגוטמן לא תרגל הרכב, הרי שגוברים הסיכויים שערן זהבי יתפוס את מקומו של הגיאורגי במרכז השדה. המשמעות היא ששי אבוטבול, שעדיין נמצא בתמונת ההרכב, יפתח על הספסל ואילו דניאל דה רידר יעלה בהרכב הקבוצה. מהראן לאלה, שעדיין חש כאבים ברגלו, שוב אמור לקבל זריקה נגד כאבים לפני המשחק. כרגע, בשל הכאבים, הסיכויים שיפתח בהרכב לא גבוהים, אך מכיוון שגוטמן התאכזב מהיכולת של בויאן ורוצ'ינה, קיימת אפשרות שלאלה יעלה בסופו של דבר בהרכב או אפילו עמרי קנדה במקומו של הקרואטי. במצב שקנדה יפתח, תעלה הפועל לשחק במערך של חמישה קשרים עם איתי שכטר כחלוץ בודד. אם גוטמן אכן יעלה במערך כזה, הרי שהוא נוטל על עצמו הימור לא קטן כיוון שבכל המשחקים העונה שהפועל פתחה עם חמישה קשרים, לא הציגה הקבוצה את הכדורגל שמאפיין אותה העונה וירדה עם פיגור במחצית.

"כולם דרוכים ומרוכזים לקראת משחק", אמר היום אחד משחקני הקבוצה. "אנחנו בטוחים שמכבי חיפה לא תנצח אותנו. השאלה היא האם נביא את האקסטרה כדי לעשות זאת בקרית אליעזר. למרות שחיפה באמת עשו עונה מדהימה, כולם יודעים שהאליפות מגיעה לנו וזה יהיה יותר ממאכזב אם לא נעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully