וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ובית"ר מנהלות שיחות לא רשמיות על יצחקי

11.4.2010 / 13:14

לבית"ר טרם הוגשה הצעה רשמית, אבל בין הגורמים בשתי הקבוצות מתנהלות שיחות לא מעטות. אבי נמני יצא להולנד

למרות שהעונה הנוכחית רחוקה מלהסתיים, במכבי תל אביב ממשיכים לעבוד במרץ מאחורי הקלעים על ההכנות לעונה הבאה. ראשי המועדון הצהוב הציבו לעצמם יעד - לסיים את הכנת הסגל כבר במהלך חודש אפריל, וזאת כדי להגיע במוכנות מקסימלית ועם הכנה ראויה לחודשי הקיץ, במידה והקבוצה תבטיח לעצמה את הכרטיס לאירופה ותצטרך להתמודד בסיבובים המוקדמים של הליגה האירופאית החל מתחילת חודש יולי. המנג'ר אבי נמני ממשיך לעמול על שדרוג הקבוצה לעונה הבאה, ולשם כך הוא שוהה בהולנד. על פי המועדון, מדובר בעניינים הקשורים לחיזוק לעונה הבאה.

אחד השמות החמים שעלו על שולחנם של הצהובים הוא של חלוץ בית"ר ירושלים ברק יצחקי, אותו רוצים לראות ראשי מכבי בקרית שלום בעונה הבאה. לוואלה ספורט! נודע כי בין המועדונים כבר מתנהלות שיחות בלתי רשמיות בנושאים כספיים לגבי רכישתו של יצחקי, שמוערך מאוד על ידי המנג'ר אבי נמני, אלא שטרם הוגשה הצעה רשמית. בסביבתו של החלוץ המוכשר אומרים שיצחקי יעדיף לעבור לקרית שלום, אפילו על פני הצעות ממכבי חיפה או הפועל תל אביב, שמחזרות אחריו במרץ רב.

נכון לעכשיו הפך יצחקי לשחקן שנמצא בראש רשימת המבוקשים של נמני לעונה הבאה, כאשר גם הבעלים מיטש גולדהאר כבר נתן אור ירוק למהלך. בצוות המקצועי סימנו לעצמם שתי עמדות מרכזיות, קשר אחורי וחלוץ, כאשר במידה והנסיונות להבאת יצחקי יעלו בתוהו, ייאלץ נמני לחפש חלוץ זר בעל שיעור קומה. במכבי ממשיכים במאמצים להביא ארצה את קשרה הישראלי של בורוסיה מנשנגלדבאך גל אלברמן, כשלצד המשא ומתן הכספי שטרם נסגר, מתכוונים במכבי לערוך בדיקות דקדקניות במצבו הבריאותי של אלברמן, שכמעט ולא שיחק העונה בשל פציעה.

כתבנו דור בלך מוסיף כי למרות שמכבי תל אביב כבר גיששה אצל יו"ר בית"ר איציק קורנפיין בעניינו של יצחקי מספר פעמים, הרי שפנייה רשמית טרם הוגשה לקבוצה מהבירה, בין היתר בגלל המשחק הקרוב בין שתי הקבוצות בשבת בתחילת משחקי הפלייאוף. יו"ר המועדון הבהיר לצהובים שעקרונית, אם המצב יישאר כפי שהוא בית"ר תיאלץ למכור את יצחקי, אך כרגע היא לא רוצה למכור אף שחקן לפני התבהרות המצב לקראת העונה הבאה כיוון שהקבוצה עדיין עורכת חיפושים אחרי משקיע או ספונסר שיתמוך בקבוצה.

יצחקי עצמו לא פוסל אפשרות לעבור למכבי תל אביב, אך בסביבתו מדגישים שאירופה היא האפשרות הראשונה שלו: "ברק כבר לא ילד, הוא מבין שהוא לא יכול לבוא כמחליף לשחקנים שיצאו לאירופה אלא לצאת לאירופה בעצמו". יש לציין כי סקאוטים של קבוצת אנדרלכט עקבו אחרי השחקן אתמול, אך הוא מעדיף להתברג בליגה בכירה יותר, עם זאת לא פוסל לחלוטין חזרה לבלגיה.

דובר בית"ר ירושלים אסף שקד מסר בתגובה לידיעה: "ברק יצחקי הוא שחקן בית"ר ירושלים תחת חוזה. לא התקיימו שיחות עם מכבי תל אביב, במסגרת רשמית או שלא רשמית. אופציית השחרור של יצחקי היא לקבוצה בחו"ל בלבד".

שבחים לשטראובר ומאיוקה על המשחק בטדי

בתוך כך, במועדון נרשמה שביעות רצון גדולה מהניצחון 0:1 על בית"ר בטדי. מעבר לעובדה שהמשחק קטע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, הבטיחה לעצמה הקבוצה את המקום השלישי וכתוצאה מכך לקיים את כל משחקי הפלייאוף העליון בבלומפילד. מכבי תארח את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד ואילו "תתארח" בשני הדרבים, נגד הפועל תל אביב ובני יהודה.

"יתרון הביתיות בבלומפילד הוא שווה ערך עבורנו לנקודות", אמר גורם בקבוצה. "העובדה שנשחק בבלומפילד ולא ניסע למגרשים קשים כמו קרית אליעזר וטדי, אמורה לסייע לנו לעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו והיא הבטחת המקום השלישי והכרטיס לאירופה בסיום העונה. הניצחון היה חשוב מאוד גם לביטחון של השחקנים שהוכיחו שעם לחימה, הקרבה ועמידה טקטית נכונה אפשר לנצח גם במקומות בהם נכשלנו בעבר".

בקבוצה החמיאו לשחקנים שנלחמו עד השריקה האחרונה ולמרות נחיתות מספרית לאחר הרחקתו של ליאור ז'אן בדקה ה-25, לא שמטו את היתרון עד הסיום. מי שקיבלו את מירב המחמאות היו השוער לירן שטראובר, שהציל מספר שערים בטוחים והפגין מנהיגות רבה בחלק האחורי, והחלוץ הצעיר עמנואל מאיוקה, שהאריך בשבוע שעבר את חוזהו בקבוצה בארבע עונות נוספות ואמש גמל לראשי הקבוצה בשער ניצחון וביכולת מצוינת לאורך כל המשחק.

מכבי חסרה אמש בטדי את הקשרים תמיר כחלון ואנדריי קומאץ, שחלו באופן מפתיע ונותרו מחוץ לסגל הקבוצה. כחלון, שהיה אמור לפתוח בהרכב, חש ברע בלילה שלפני המשחק וכמעט שלא ישן, ככל הנראה בעקבות וירוס שתקף אותו. בסופו של דבר פתח יוסי שבחון בקישור, כשציון צמח הצעיר שלא היה אמור להתלבש, נקרא לסגל מספר שעות לפני המשחק וישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully