וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "ריאל היא רונאלדו, היגואין ועוד תשעה"

יממה לקלאסיקו: מאמן הבלאנקוס לשעבר ביקר את ההתבססות של המדרידאים על האינדיבידואליות של כוכביה

הרוחות לקראת קרב הטיטאנים בין ריאל מדריד לברצלונה במוצ"ש (23:00, ספורט 5) מתלהטות עם כל שעה שחולפת, ובזמן שכל אירופה כוססת ציפורניים עוסקת התקשורת הספרדית בחימום האווירה הלוהטת ממילא, כשבין המרואיינים המבוקשים ערב הקלאסיקו הגורלי היה ברנד שוסטר, שהוליך את ריאל לאליפות האחרונה שלה ב-2008 אך פוטר במהלך העונה שלאחר מכן לאחר שהצהיר שריאל לא מסוגלת להתמודד עם ברצלונה ערב הקלאסיקו.

"קשה לי להעריך מה תהיה התוצאה בשבת", אמר שוסטר. "אני בטוח שיהיו הרבה שערים, ובסופו של דבר אני מהמר על תיקו, למרות שהמשחק יהיה בברנבאו". על מצבה של קבוצתו לשעבר העונה אמר המאמן הגרמני: "ריאל הנוכחית היא רונאלדו, היגואין ועוד תשעה שחקנים. היא מתבססת בעיקר על יכולות אינדיבידואליות, וברמות הגבוהות באירופה נדרש מהקבוצות להציג סגל מאוזן יותר, כמו לדוגמה ברצלונה ואינטר שבנו את הקבוצות שלהם במשך שנים. היה לריאל קיץ מוצלח עם הרבה החתמות גדולות, אבל הם יצטרכו להוסיף כמה נוספות הקיץ כדי לבנות יסודות מוצקים לשנים הבאות".

לאחר מכן התייחס שוסטר, ששיחק בקלאסיקו משני צדי המתרס בימיו כשחקן, לכושרו המדהים של לאונל מסי, ולהערכות בספרד לפיהן שחקני ההגנה של ריאל ינקטו באגרסיביות רבה כדי להצר את צעדיו: "יש דרכים לעצור אותו מבלי לגרום לו להיפצע. לריאל יש מספיק איכויות בחלק האחורי כדי למנוע ממנו לכבוש בדרכים ספורטיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully