וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס שוחח עם רודי חדד: "ממליץ לך להגיע"

8.4.2010 / 20:00

בהפועל פ"ת עושים מאמץ להביא את הקשר לארץ. חצור נפגש עם מתיאס, עדיין אין חתימה. חנון, בן חיים וסלמי צפויים לעזוב

חברי הנהלת הפועל פתח תקוה, תומר סיני וגל חצור, יעשו מאמצים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה על מנת שתתמודד בחלק העליון של הטבלה. חבר ההנהלה דני לוי אמר היום: "להפועל פתח תקוה יש יכולת כלכלית להחתים כל שחקן שהיא תרצה בעונה הבאה".

בכוונת המועדון לצרף מספר שחקנים בכירים, דוגמת ג'וניור ויסה מבית"ר ירושלים שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר, לאחר שנעשתה פניה לסוכנו על מנת לברר את מעמדו בבית"ר ירושלים. בקבוצה יעשו מאמצים לצרף גם את קשר מכבי תל אביב לשעבר ושאטורו מהליגה השניה בצרפת, רודי חדד. גורם המקורב לעסקה אמר היום: "בעוד שבועיים צפויות התפתחויות בעניין. ג'ונתן אסוס כבר דיבר איתו במטרה לשכנעו לחזור לישראל. הוא המליץ לו להגיע לארץ".

גם שמו של ישראל זגורי ממכבי חיפה שוב עלה. הבלם אודי חנון, הקשר תומר בן חיים וכנראה גם אלנתן סלמי אמורים לעזוב אם מחפוד ימשיך בקבוצה. מחפוד אמור לחתום בקרוב על חוזה לעונה הבאה, בכפוף להשארת הקבוצה בליגה.

הקבוצה עשויה לצרף לשורותיה שני שחקני נוער מקבוצת הנוער של נווה יוסף (ליגה ארצית צפון), שייבחנו ביום שני במהלך משחק אימון מול אחווה עראבה שאותה מאמן אייל לחמן - הבלם סרגיי טרסביץ' והחלוץ שגיא סבג (19). האחרון כבש תשעה שערי ליגה העונה.

הקשר ראובן עובד דיווח היום על פציעה בגיד האכילס, נבדק על ידי הצוות הרפואי והוא בספק למשחק הקרוב באשדוד. כצפוי, בהפועל פתח תקוה הודיעו רשמית למגן עמנואל מתיאס שימשיך בעונה הבאה, וזאת כשפורסם לפני כשבועיים כי המועדון מעוניין להשאיר אותו ואת הבלם דן אדו. גל חצור נפגש עם מתיאס והתגלו פערים זניחים, והשחקן צפוי לחתום על חוזה בשבוע הבא. לגבי יתר הזרים יתקבלו החלטות בשבועות הקרובים, כשעוסמאן בשירו מועמד לעזוב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully