וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש לא מימשה את האופציה על קאלה

31.3.2010 / 10:00

כעת השוער הקרואטי רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. גם רביבו, מליקסון ואסולין צפויים לעזוב אם ברקת לא תישאר

הפועל באר שבע לא מימשה את האופציה בחוזה של טברטקו קאלה ובכך היא מכריזה למעשה כי היא אינה מעוניינת בשירותיו של השוער הקרואטי בעונה הבאה. על פי ההסכם בין המועדון לשחקן, עד היום (31 במרץ) היה אמור המועדון להחליט בנוגע להמשך ההתקשרות עם השוער. בבאר שבע הסבירו כי לנוכח אי הוודאות בנוגע לעתידה של אלונה ברקת בקבוצה, הוחלט לוותר בינתיים על האופציה הזאת. גורם במועדון אמר: "ברקת עדיין לא החליטה משום שעתידה במועדון לא ברור".

כפי שכבר פורסם, קאלה צפוי לעזוב יחד עם דוד רביבו, ליאור אסולין ומאור מליקסון, במידה וברקת תעזוב. הבעלים ערכה לאחרונה רשימת התחייבויות לשחקנים, על מנת לברר מה יקרה אם תעזוב בתום העונה. מתוך הבדיקה עולה כי היא עיגנה עוד בתחילת העונה סעיף יציאה בחוזים של כל השחקנים היקרים שלה, שלא יחודשו אם היא תעזוב. הדבר עשוי להטיל צל כבד על עתיד המועדון.

החלוץ אוהד קדוסי עשוי ליזום שיחה עם המאמן ויקו חדד בנוגע לעתידו בקבוצה. כזכור, בבאר שבע דיווחו על מתיחות בין השחקן למאמן, שהחליט לא לכלול אותו בסגל למשחק מול בני יהודה, לאחר שהוחלף במחצית במשחק הגביע מול עירוני רמת השרון, ולטענת הצוות המקצועי הגיע בחוסר חשק לאימון שנערך למחרת. גם מעמדו של המגן שמעון הרוש, שהתעמת לאחרונה עם עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב, מתערער. השחקן לא שותף באף משחק רשמי מאז הגעתו של חדד לקבוצה.

למרות שבמועדון מדווחים על שיחות שמתנהלות לאחרונה בין ברקת לדרור קשטן בנוגע לעונה הבאה, לאחרונה מתחזקת דווקא מועמדותו של טלסניקוב, שעשוי לקבל בעונה הבאה הזדמנות ראשונה לאמן קבוצה בליגת העל. כזכור, לאחר עזיבת עזורי הטיל טלסניקוב וטו על המשך דרכו כמאמן זמני וביקש מברקת להמשיך כעוזר מאמן או למנותו כמאמן ראשי עד תום העונה. בעקבות כך, התקבלה ההחלטה למנות את חדד לתפקיד. חדד סיפר לאחרונה כי הוא מעדיף לחזור למחלקת הנוער בעונה הבאה ולפנות את הדרך למאמן אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully