וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "אני חושב שנהנו לראות אותנו"

איתן נוח

12.3.2010 / 16:15

עוזר מאמן מכבי ת"א התרגש מקבלת הפנים, והוסיף: "הראנו אופי ורצון לנצח במקומות קשים". צפו בקהל שהגיע לנתב"ג

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

יממה לאחר הניצחון ההירואי של מכבי תל אביב במדריד על ריאל (64:66) במשחק האחרון של שלב הטופ 16, שבה היום (שישי) הקבוצה של פיני גרשון לישראל. הניצחון הגדול של הצהובים הביא אותם כזכור לסיים במקום הראשון בבית ובכך להימנע מעימות ישיר עם ברצלונה האימתנית בשלב ההצלבה.

הניצחון של מכבי תל אביב יפגיש אותם בשלב הבא עם פרטיזן בלגרד כאשר יתרון הביתיות יהיה של הקבוצה הצהובה. ניצחון בסדרת הטוב מחמישה משחקים יזניק אותם לפיינל פור, במעמד זה לא ביקרו זה שנתיים. כ-100 אוהדים הגיעו לקבל את פניהם של שחקני הקבוצה לאחר החזרה שלהם ממדריד.

פניני: "עדיין לא יכולים להסתכל על הפיינל פור"

עוזר מאמן מכבי תל אביב שרון דרוקר אמר עם נחיתתה של הקבוצה: "אני מתרגש מהאוהדים שבאו. יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות. פרטיזן היא קבוצה טובה ומאומנת. נצטרך לעבוד קשה כדי להגיע לפיינל פור. העלייה הזו מראה על הרבה אופי, הרבה רצון לנצח גם במקומות קשים.

"לפני המשחק דיברנו על זה שלא הצלחנו לנצח במוסקבה, איסטנבול ו-ויטוריה. שיחקנו קבוצתי, עשינו טופ 16 מדהים", הוסיף דרוקר. "פגשנו קבוצות שלא כולם חשבו שנעבור אותן. אני חושב שמי שראה את המשחקים נהנה לראות אותנו".

השחקן גיא פניני אמר: "זה היה משחק מאוד לא קל, אבל הניצחון הזה מראה כמה אופי יש לנו. בשלב הזה הראינו כמה אנחנו מחוברים וכמה אנחנו רוצים. אנחנו עדיין לא יכולים להסתכל על הפיינל פור. יש לנו שבוע להירגע ואחר כך נחשוב על המשחקים הבאים".

אנדרו ויז'נייבסקי: "אני שמח שניצחנו. עדיין יש לנו עבודה לעשות. אנחנו מחכים למשחקים בשלב הבא, צפויה לנו עבודה קשה, אבל גם עכשיו היה לנו קשה. אנחנו לא יכולים לחשוב על הפיינל פור, אנחנו חייבים להתמקד במשחק הבא ובלשחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully