וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחר כך את ברלין

10.3.2010 / 0:14

הם נפלו במוקדמות היורוליג, הקדימו את אריס וחובנטוד ומתבססים על ארבעה אמריקאים מסוכנים. הכירו את אלבה ברלין

זה הלך קשה, זה הלך קצת משונה, וזה הלך מאוד מהר, אבל בסופו של דבר הפועל ירושלים העפילה לרבע גמר היורוקאפ. האדומים גברו 98:111 על גלאטסראיי והעפילו מהמקום השני של בית י' אל שלב ההצלבה, שם תחכה להם אלבה ברלין, שגברה על חובנטוד כדי לכבוש את פסגת בית ט'. המפגש הראשון בין השתיים יהיה במלחה, ב-24 במרץ, בעוד הגומלין ייערך בדיוק שבוע לאחר מכן בברלין. אז מה מחכה לירושלים בשלב הבא?

אלבה ברלין, קבוצת הכדורסל המצליחה ביותר בכדורסל הגרמני החל משנות ה-90, תעמוד בדרכה של הפועל ירושלים למשחקי הפיינל פור בויטוריה באמצע חודש אפריל. הקבוצה, שלא רשמה הצלחה גדולה במסגרות האירופיות בשנים האחרונות, הגיעה להישג השיא שלה בעונה שעברה, כשהעפילה לשלב הטופ 16 של היורוליג.

את העונה הנוכחית החלה אלבה במוקדמות היורוליג ולא משלב הבתים, לאחר שאיבדה את האליפות לאולדנבורג בעונה שעברה. במוקדמות דילגה מעל לה מאן הצרפתית, אך מארוסי הדיחה אותה בשלב השני ושלחה אותה ליורוקאפ. את שלב הבתים הראשון עברה אלבה עם מאזן של 1:5, ובשלב הבתים השני הדהימה את לה מאן, חובנטוד ואריס סלוניקי, על מנת לסיים בפסגת בית ט'.

מאמן הקבוצה הגרמנית הוא לוקה פביצ'ביץ', שמחזיק בתפקיד מאז שנת 2007, ומכיר את ישראל מצויין בזכות שנתיים שהעביר בהפועל נהריה בתחילת שנות ה-90. השלד של הקבוצה בנוי מארבעת האמריקאים - עמנואל מקלרוי, ג'וליוס ג'נקינס ,רשארד רייט ואדם צ'אב. אקס הפועל ירושלים, יוריצה גולמאץ, הצטרף בדצמבר לקבוצה, והוא משלים את הסגל ביחד עם הסרבי דראגן דויצ'ין, המונטנגרי בלאגוטה סקוליץ' והגרמני סטפן האמאן. אלבה מדורגת ראשונה בליגה הגרמנית עם מאזן 6:19, ונראה כי היא עושה את דרכה לעבר אליפות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully