וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטפלד: "מודה ליואל לביא שגרם לנו למוטיבציה"

8.3.2010 / 19:45

מאמנת רמה"ש שזכתה בגביע, עקצה את הבעלים של רמלה: "הוא לא מאמן גדול". אייזנברג:" היה חסר הגרוש ללירה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לא מעט דפיקות לב היו הערב (שני) על הספסל של אלקטרה רמת השרון. קבוצתם אמנם הוליכה ב-17 יתרון בגמר גביע המדינה לנשים, עמוק ברבע השלישי, אבל אורנה אוסטפלד ושחקניותיה ידעו היטב מי עומדת מולם: לא רק היריבה השנואה, אליצור רמלה, שגנבה להן את התואר ב-2008, אלא אותה קבוצה שמחקה פיגור 18 בחצי הגמר מול נתניה. גם הערב הצליחה קבוצתו של רועי אייזנברג למחוק את הפיגור, ולהגיע לשיוויון בדקות הסיום, אבל הפעם לא היה מדובר בנתניה, כי אם באלופה המכהנת, שהתעשתה בשניות הסיום, והחזיקה מעמד כדי לנצח 65:69 ולהניף את הגביע.

"כל אחת נתנה הכל"

מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד נשמעה מאושרת בסיום, וניצלה את הרגע כדי לעקוץ את הבעלים של רמלה: "אני רוצה להודות ליואל לביא, שגרם לקבוצה למוטיבציה בעקבות ההתבטאויות שלו בתקשורת. עדיף לו שיתעסק בעירייה שלו כי הוא לא מאמן גדול. אני מצטערת שאני צריכה להתמודד מול אליצור רמלה שיש לה שני מאמנים מצויינים שצריכה לעבור התעללות מצד ראש העיר בהתבטאויות מעליבות בעיתונים. הוא משפיל את כל כדורסל הנשים. היה את הציטוט שלו שאמר שהם ינצחו אותנו ב-3.5 דקות? אז המהלכים לא הולכים לפי מה שראש העיר אומר".

על הקבוצה שלה, אמרה אוסטפלד: "כל הכבוד לבנות, הן עשו עבודה נהדרת, למרות בעיית העבירות, כל אחת נתנה הכל. אני מודה לכל הצוות. אלקטרה רמת השרון זה ארגון למופת. לא חששתי כשרמלה צימקו, לא יודעת למה, הייתה לי אמונה בשחקניות. שיחקנו מול יריבה מאוד קשוחה מאומנת ומנוסה, אמנם לא כקבוצה, אבל כשחקניות כל שחקנית שמשחקת ברמלה יכולה להגיע לטופ של אירופה. היתה לנו בעיה לא מתוכננת של עבירות, אבל יש לנו ספסל עמוק, ושחקניות מנוסות שעלו מהספסל עשו את העבודה בצורה מצויינת. מירב גם נלחמה, גם עשתה עבודה מצוינת בהגנה, וגם קלעה סל חשוב בסיום".

קפטנית רמת השרון, מירב דורי, עבורה היה זה הגביע הראשון, היתה מאושרת בסיום: "אני חושבת שהקבוצה שהייתה טובה לאורך כל המשחק ניצחה. הגיע לנו הגביע. כל השנה עבדנו מאוד קשה בשביל הרגע הזה ובשביל האליפות ואני מקווה שנעשה את זה בהמשך. רמלה שיחקו טוב ונלחמו, הם קבוצה מאוד טובה, אני שמחה שבסוף שכמה דברים הלכו לקראתנו וניצחנו את המשחק. זה מאוד מרגש, הרגשה מדהימה וזה כיף. מאוד כיף לי ברמת השרון, יש לנו שחקניות מדהימות. אני מקווה שזה לא התואר האחרון שלנו העונה ובטח שלא התואר האחרון שלי".

מאמן אליצור רמלה, רועי אייזנברג, אמר לאחר ההפסד: "חפרנו לעצמנו בור עמוק מדי. היה חסר לנו הגרוש ללירה. הכל כבר הלך לכיוון שלנו, אבל שתי שלשות שלהן נכנסו, וכנראה שהיום זה הלך מלמעלה לכיוון של רמת השרון". על המאמץ שנתנו שחקניות רמלה, אמר אייזנברג: "השחקניות שלי לא נשברו. חבל, אבל אין מה לעשות".

אייזנברג היה מאוד אמוציונאלי בסיום, ונזכר במות סבתו שנפטרה מוקדם יותר השבוע: "הדמעות הם שילוב של כל הדברים בימים האחרונים, עברנו משהו לא נעים במשפחה. קיוויתי שהגביע יוציא אותי מהצער. הדבר היחידי שאני מצטער עליו זה שנשארתי בלי פסקי זמן, 25 שניות לסוף. אני מרגיש שאולי יכולתי לשנות. התפקשש לי איזה פסק זמן בסוף הרבע השלישי. השחקניות ביקשו פסק זמן, לקחנו שלשה לא מחוייבת, ובסופו של דבר רמת השרון ניצלו את זה וניצחו את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully