וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את מכבי תל אביב

המומנטום השלילי מהדרבי נמשך: שערים של יחיאל (59) וגבאי (74) הנחילו למכבי ת"א הפסד שני רצוף, שבחון רק צימק (87)

בפעם הקודמת שמכבי תל אביב חיפשה דרך להתאושש מההפסד בדרבי, היא פגשה את מכבי פתח תקוה ונפרדה ממנה ב-1:1. הערב (שבת) שוב הגיעו הצהובים עם תקוות למחוק את הרושם הרע שהותירו בקרב על היוקרה העירונית, אך מסתבר שאותו הפסד הוציא להם את כל הרוח מהמפרשים וגרם להם להפסד נוסף, הפעם 2:1 במגרש רווי השלוליות באורווה, כשהמרוויחה הגדולה היא מכבי פתח תקוה שסוף כל סוף רשמה ניצחון בית ראשון בעידן פרדי דוד.

אוהדי מכבי תל אביב עם חיתולים לכבוד השחקנים. איתי חסיד
לא סתם הביאו חיתולים ומוצצים. אוהדי מכבי תל אביב/איתי חסיד

תוצאת הדרבי גרמה לשחקני מכבי תל אביב להתפכח מהאשליות, אך האוהדים לא שכחו וקיבלו את פני השחקנים כשהניפו לעברם חיתולים ומוצצים עם הכתובת "הבאנו לכם את מה שאתם צריכים לדרבי הבא". כחלק ממשבר האמון המחודש בין שני הצדדים, נראו הצהובים כבויים לחלוטין על המגרש ספוג המים, שאושר רק סמוך לפתיחת המשחק. מאור בוזגלו, שפתח בהרכב וציין את הופעתו ה-100 בליגת העל, היה חסר דיוק ובעיקר הזיק למשחק ההתקפה של האורחים.

כאשר החלק הקדמי של הצהובים מתקשה לתפקד, ההגנה צריכה להחזיק מעמד מבלי לספוג, וכנראה שזה קשה מדי עבור החבורה האנמית של אבי נמני. מכבי פתח תקוה, בדיוק כמו בתיקו המאופס עם הפועל תל אביב, עמדה טקטית בצורה מצוינת ויצאה למתפרצות עם שחקני ההתקפה המהירים שלה. בדקה ה-49, דווקא ממצב סטטי, הגיע השער הראשון של המלאבסים, כשדני פרדה הגביה ואבי יחיאל הזכיר נשכחות מהשער המפורסם שהבקיע במדי הנבחרת נגד אירלנד, עם החלקה בראש לרשת של לירן שטראובר.

לא רק יחיאל רשם משחק טוב מול קבוצתו לשעבר, אלא גם חיים מגרלשווילי שסגר היטב את האגף השמאלי בהיעדרו של קובי גנון וכמובן דרגוסלאב יבריץ' הבטוח והמנוסה בין הקורות. אפילו החילופים שהמוקדמים שנאלץ לבצע פרדי דוד לא פגמו לרגע בשיטת המשחק של פתח תקוה. בדקה ה-74 אף התכבד אחד המחליפים, דובב גבאי, בשער שסגר סופית את המשחק, כשהקשית בקלות מעל שטראובר חסר האונים. המחליף יוסי שבחון רק צימק לקראת הסיום, אך לא מנע הפסד. במחזור הבא מצפה למכבי תל אביב מפגש עם הפועל באר שבע - עוד קבוצה שסובלת מיחסים מוזרים בין הקהל לקבוצה. מה יכינו האוהדים אז?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 5: עומר דמארי שלח בכדור עומק את בן חיים, שעבר את שטראובר ומזווית קשה הוציא כדור שחלף לרוחב השער ושיווע לרגל מסיימת שתדחוק פנימה.

דקה 32: יברויאן קיבל כדור בתוך ההגנה הצפופה של פתח תקוה, אבל המחליף אלבז גלש ומנע ממנו כיבוש.

דקה 39: כדור תועה שפגע בשחקן מקומי הגיע ליברויאן, שעבר את יבריץ' ומזווית קשה בעט רק לרשת החיצונית.

דקה 44: קפילוטו נגח כדור ראשון לתוך תיבת החמש, וייני משני מטרים בעט מעל השער.

דקה 46: פרדה העביר כדור מצוין לרחבה ועומד דמארי נגח מקרוב החוצה.

דקה 49: גול! יחיאל הקדים את ראלדס בהגעה לכדור חופשי של פרדה, ובנגיחה אחורנית, סטייל השער המפורסם שכבש בנבחרת, הכניע את שטראובר. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 61: יברויאן נגח לרשת כשהוא בנבדל קטנטן, והשופט פסל בצדק את השער.

דקה 74: גול! עומר דמארי שלח את גבאי לעימות של אחד על אחד עם שטראובר, והחלוץ הקשית בקלות מעל השוער ורץ לחגוג את השני שלו העונה. 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 78: פרדה יכול היה להבקיע את השלישי, אבל אחרי שניער בקלות את קפילוטו בעט למרכז השער ומצא את שטראובר מוכן.

דקה 87: גול! שפונגין הגביה לרחבה ושבחון עלה גבוה ונגח לרשת. מכבי תל אביב מצמקת ל-1:2.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, ניצן דמארי (תומר אלבז, 24), מוראד מגמאדוב, אבי יחיאל, חיים מגרלשווילי, אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, דני פרדה, עומר דמארי (ונצ'ו טריאנוב, 82), טל בן חיים (דובב גבאי, 32).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, רוני גפני, שרן ייני, אנדריי קומאץ (יובל אבידור, 58), גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו (יוסי שבחון, 64), עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן (ציון צמח, 77).

שלוליות במגרש האורווה, פתח תקוה. איתי חסיד
במכבי תל אביב היו שמחים לו המשחק היה מבוטל/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully