וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "גם אם ננצח בדרבי, זה לא אומר כלום"

13.2.2010 / 19:04

מאמן מכבי תל אביב לא מתרגש מהקרב העירוני הקרב אחרי ה-1:4 על הפועל ר"ג: "יש יוקרה אבל זה רק שלוש נקודות, לא יותר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ארבעה שערים, ניצחון שישי ברציפות ומומנטום מצוין. זו התפוקה של מכבי תל אביב שניצחה 1:4 את הפועל רמת גן. כל זה טוב ויפה, אבל בשבוע הבא מחכה לקבוצה של אבי נמני הדרבי הגדול מול הפועל, שיהיה גם המבחן האמיתי של הצהובים. אבי נמני התייחס לניצחון הדי קליל על רמת גן: "היה משחק טוב מבחינתנו מההתחלה. במחצית השניה השערים נכנסו ושלטנו במשחק".

"עשינו שטויות של כיתה א"

לגבי הדרבי הגדול בשבוע הבא, אמר המאמן: "זה דרבי, ויש בזה גם יוקרה, אבל כולם צריכים בסופו של דבר לזכור שזה שלוש נקודות ולא מעבר לזה. גם אם אנחנו ננצח, זה לא אומר כלום על סוף העונה. אמרתי בתחילת העונה שהמטרה שלנו היא אירופה, ואת זה אנחנו עושים כרגע. אם יהיו דברים אחרים שנעשה, אז נהיה מאושרים מהם".

על האפשרות שמכבי תאיים על מכבי חיפה תודות לקיצוץ הנקודות, אמר נמני: "שיטת ניקוד או לא שיטת ניקוד, צריך לתת פייט למכבי חיפה. היא מנצחת בלי הפסקה, וכל עוד היא תמשיך ככה, זה לא ישנה כלום".

גיז'רמו ישראלביץ': "שבוע הבא יש את הדרבי אבל קודם אני רוצה ליהנות מהמשחק הזה. מה שאבי נמני אמר זה נכון, אנחנו רוצים להגיע לאירופה ובשביל זה צריך לנצח כל משחק". על השער שכבש, אמר השחקן: "על הגול הזה עבדנו השבוע ואני שמח עליו. נהנתי מהמשחק".

תמיר כחלון, שכבש את השער האחרון: "מה שנותר לנו לבקש זה שתהיה המשכיות. ניצחון זה דבר טוב ובריא שמשמח את כולנו, נותן לנו הרגשה טובה. נבוא באותה מוכנות שבאנו בחודשים האחרונים גם לדרבי ונעשה הכל כדי לנצח כמו בכל משחק שאנחנו באים כדי לנצח".

כחלון התייחס גם לדרבי: "אני יודע שעבור האוהדים זה לא משחק רגיל, אנחנו צריכים להתכונן אליו כאל משחק רגיל ואם ננצח, ההנאה תהיה יותר גדולה. כל משחק הוא משחק שיש בו יוקרה, גם המשחקים נגד הגדולות וגם נגד הקטנות, מה שחשוב הוא הניצחון ושלוש הנקודות - הרבה לפני היוקרה". על התחרות בהרכב ועל כך שעלה מהספסל: "אני מחכה כבר לעלות למגרש ולעשות הכל כדי לנצח, מה שמעניין אותי זה לעזור לקבוצה. תחרות היא דבר בריא".

מהצד השני, יובל נעים נשמע מאוכזב מהתבוסה הכואבת שהגיעה דווקא בתקופה טובה של רמת גן: "שיחקנו בצורה טובה, אבל יש הרבה דברים שראיתי היום ואני מעדיף לשמור אותם לעצמי. שיחקנו נגד קבוצה הרבה יותר טובה, אבל היו דברים שאסור לנו לעשות. מכבי, גם בלי הדברים האלה מכבי טובה יותר מהפועל רמת גן.

"היו לנו הרבה קטעים טובים במשחק, זה יישמע אולי לא רציני כשאתה מפסיד 4:1, אבל כשאתה עושה שטויות של כיתה א', אתה משלם על זה". על ההמשך, אמר נעים: "נתקן את הליקויים וננסה לנצח בשבוע הבא בבני סכנין. זה הליגה שלנו, אבל לא מצפה לנו משחק קל. סכנין מנצחת, צוברת נקודות, ולא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully