וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול יושבת לחודש לפחות

רכז ההורנטס יעבור ניתוח בברכו הפגועה ויחמיץ את האולסטאר. ריברס על עבירת התוקף של פירס: "גם קובי דוחף הרבה"

כריס פול עבר הלילה (בין ראשון לשני) בדיקה שגילתה כי הוא סובל מקרע חלקי בסחוס בברכו הימנית, ורכז ניו אורלינס ייאלץ לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של חודש לפחות. פול סובב את ברכו במהלך הניצחון על גולדן סטייט בשבוע שעבר, והחמיר את פציעתו במהלך מאבק על כדור אבוד בשניות הסיום של ההפסד לשיקגו שלשום.

בצוות הרפואי של ההורנטס העריכו שתקופת ההחלמה של CP3 עשויה להתארך עד לחודשיים, אך העדיפו להתמקד בתחזית האופטימית יותר. כזכור, התקשו הצרעות לתפקד בתחילת העונה כשהרכז הנפלא שלהם החמיץ שמונה משחקים בגלל פציעה בקרסול, ונכון לעכשיו הם אוחזים בקושי במקום השמיני במערב, עליו יהיה להם קשה מאוד לשמור ללא המנהיג שלהם.

היעדרותו הארוכה של פול תמנע ממנו להשתתף במשחק האולסטאר בעוד שבועיים, אליו נבחר כאחד המחליפים בנבחרת המערב. על פי ההערכות המועמדים הבולטים לתפוס את מקומו במשחק הכוכבים הם צ'ונסי בילאפס ומונטה אליס.

ריברס: "גם קובי דוחף הרבה"

הבוסטון גארדן סיפק לנו הלילה עוד מפגש קלאסי בין הסלטיקס ללייקרס, שכיאה לעונה שעוברת על שתי היריבות הגדולות עד כה, הסתיים בסל ניצחון דרמטי של קובי בריאנט ואכזבה נוספת לירוקים. האלופה לא נרתעה מיום קליעות חלש של בריאנט ומפיגור של 11 נקודות בדקות הסיום, חזרה לעניינים בעזרת אנדרו ביינום ורון ארטסט וקיבלה את הממבה השחורה במיטבו עם ג'אמפ נהדר שבע שניות לסיום שקבע 89:90 ללייקרס ושלח את הסלטיקס להפסד שישי בשמונת המשחקים האחרונים.

פיל ג'קסון, שהשתווה לפט ריילי כמאמן המנצח ביותר בהיסטוריה של הלייקרס עם 533 ניצחונות כמאמן האגמים, הסביר את ההחלטה לשים את הכדור בידיו של בריאנט, למרות שעמד עד ההתקפה האחרונה על 7 מ-19 מהשדה: "הוא החטיא כמה זריקות נוחות קודם לכן, אבל בפסק הזמן הוא אמר לי שאת הזריקה הבאה הוא יקלע, אז הלכנו איתו".

המאמן המפסיד, דוק ריברס, התייחס לשריקה מעוררת המחלוקת לעבירת תוקף של פול פירס 28 שניות לסיום, שנתנה ללייקרס הזדמנות לנצח את המשחק. "על פניו זו שריקה שלא תיאמן", אמר ריברס. "אבל לא ראיתי בדיוק מה קרה שם אז אני לא יכול להביע את דעתי על כך. אבל אתם יודעים, גם קובי דוחף את השומרים שלו הרבה פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully