וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "נצטרך לעשות התאמות כדי לצאת מהמצב הזה"

הבעלים של הפועל חיפה רומז לפיטורי שלומי דורה אחרי ההפסד לסכנין, יכנס ישיבת הנהלה מיוחדת. בלבול גאה: "זה 0:1 גדול"

מחריף המשבר בהפועל חיפה. אחרי שהקבוצה הפסידה היום (שבת) בבית לבני סכנין (1:0) והמשיכה את הרצף הרע שלה, נדמה כי המרמור בתוך הקבוצה ומחוצה לה רק מתגבר, ונכון לסיום המשחק, הבעלים יואב כץ לא מתכוון לעת עתה לפטר את המאמן שלומי דורה. מחר תיערך ישיבת הנהלה, כשגורלו של דורה יהיה על הפרק. למרות שכץ עדיין מתחבט בעניין, רוב הסיכויים שמחר יודיע כי המאמן מסיים את תפקידו, או שיצרף מאמן או סמכות מקצועית נוספת לקבוצה.

הבעלים אמר בסיום המשחק: "אנחנו נראים ממש גרוע בתקופה האחרונה, הקבוצה לא מצליחה להבקיע כבר מספר משחקים (רק שני שערים בששת המשחקים האחרונים, ע"ג). אני לא יודע אם זעזוע בצד המקצועי יעזור, אבל אנחנו צריכים לעשות התאמות כדי שהקבוצה תצא מהמצב שבו היא נמצאת".

כזכור, כץ כבר נפגש בתחילת השבוע עם סוכנו של ערן קוליק לגבי האפשרות שיחליף את דורה, ולא מן הנמנע כי כבר ביממה הקרובה דורה יפוטר מהקבוצה ובמקומו יגיע קוליק. הבעלים התייחס לעניין זה, ואמר: "בדקתי כל מיני דברים לעתיד, אבל כרגע אין לי כוונה לפטר את שלומי דורה".

דורה עצמו אמר בסיום המשחק: "אני לא מתכוון להתפטר, הקבוצה הזאת כבר הייתה במשבר יותר גדול והצלחנו לצאת ממנו, ואני מאמין שגם עכשיו אוכל לצאת לדרך חדשה". אגב, במהלך ההפסקה דורה שבר על הלוח הטקטי על הרצפה וצעק לשחקנים: "כל השבוע מדברים איתכם על בעיטות חופשיות. אתם לא מפנימים?".

בסיום המשחק התגודדו עשרות מאוהדיה מחוץ לתחומי קרית אליעזר, והתעמתו עם החלוץ עדן בן בסט. החלוץ אמר לאוהדים "בגלל אוהדים כמוכם הקבוצה נראית ככה", ועל אף שהדבר הרתיח את האוהדים, הם מצדם הסתפקו בקללות ואמרו לו "תחזור למכבי חיפה".

בלבול: "זה 0:1 גדול"

בסכנין זוכרים היטב שבסיבוב שעבר הפועל חיפה דרסה את הקבוצה בבית 0:3 במשחק שהביא לפיטורי ערן קוליק, אך הפעם סיימו את המשחק עם חיוך גדול. סכנין תעשה מחר מאמצים אחרונים לצרף את חלוץ הפועל תל אביב, ויקטור מרעי, בכדי לחזק את חוד הקבוצה. הסיכויים שהמהלך יבצע אינם גבוהים, מכיוון שעד היום הפועל סירבה לשחרר את החלוץ הצעיר.

בסיום המשחק נשמע מרקו בלבול מרוצה, אך יודע כי הקבוצה עדיין חייבת חיזוק: "היה משחק חוץ קשה והפועל חיפה היו עם הגב לקיר. זה 0:1 גדול, אבל מצפה לנו עוד ליגה קשה והדרך ארוכה. דווקא היום כשהובלנו, היינו צריכים לגמור את המשחק עם 0:2 ולא הצלחנו, וזה אומר שאנחנו עדיין חייבים להתחזק. מה שהביא את הניצחון זה שהשחקנים ביצעו את הוראות בצורה מושלמת ורוח הלחימה שהם הראו".

חיים בנון, שהיה אחד מהמצטיינים בשדה, שמח מאוד בתום המשחק: "זה ניצחון מאוד מתוק שלנו. אם אני לא טועה, לא הצלחנו לנצח שני משחקים ברציפות כמעט שנתיים. ידענו שהמשחק הזה קריטי בשבילנו, גם בשביל להתרחק מהתחתית וגם כדי לקרב את הפועל חיפה לשם, שזה מאוד חשוב. כולם ממשיכים מגמה מאוד חיובית בקבוצה והחלק האחורי אצלנו מתפקד בצורה טובה מאוד. הפנים של סכנין מועדות רק לכיוון השבוע הבא מול עכו, ואני מקווה לראות את דוחא מלא לאחר שני ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully