וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לוי: "בני יהודה היו אפסים"

יו"ר הפועל פ"ת זעם על הפנדל שהוענק לכתומים ודרש לחקור השופט. מחפוד: "מקווה שזה בתום לב". לוזון: "התוצאות יגיעו"

2010 עדיין לא מאירה פנים לבני יהודה. הכתומים אמנם עלו זמנית למקום הרביעי היום (שבת), אבל בהחלט חשים מאוכזבים אחרי 1:1 בבלומפילד עם הפועל פתח תקוה מהתחתית. בני יהודה טרם ניצחה בשנה החדשה, והיא עם שתי נקודות עלובות בחמישה משחקים. כך אי אפשר לחלום אפילו על כרטיס לאירופה בסיום העונה. האורחים, מנגד, הפגינו את זעמם בסיום כלפי השופט חלים זטמה, בעקבות הפנדל הלא מוצדק שהעניק לבני יהודה.

דני לוי: "השופט היה חבר הנהלה באחי נצרת"

גיא לוזון, מאמן בני יהודה, אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית השנייה במיוחד, הזזנו כדור בצורה טובה דרך האמצע. אני מקווה שכשנחזור להציג את היכולת הטובה, גם התוצאות יבואו. יש דברים שלא תלויים בנו, כמו חילוף במחצית הראשונה. האבסורד שעם הפגיעה באלירן עטר לא נשרקה אפילו עבירה, אבל כל קבוצה צריכה להתמודד עם דברים כאלה. אני שמח שמחקנו את הפיגור". על יכולתו של מיכאל זנדברג, שהצטרף השבוע לקבוצה, אמר לוזון: "הוא טיפה חלוד, אבל אני מאמין שהוא יילך וישתפר".

בבני יהודה הודיעו כי אלירן עטר סובל מחבלה ונפיחות באיזור הגב התחתון, והוא צפוי להיבדק עוד הערב. הקפטן אסי בלדוט מתח את שריר המפשעה, ייבדק אף הוא הערב לקבל מספר ימי מנוחה על מנת להתאושש.

אלי מחפוד, מאמן הפועל פתח תקוה, לא נרגע מהפנדל: "אני בדרך כלל לא מדבר נגד שופטים, אבל לא היה פנדל. חבל שכשאנחנו עושים מאמצים להוציא את הקבוצה מהתחתית, נשרק נגדנו פנדל שלא היה. אני מקווה שזה היה בתום לב. שחקנים התאמצו וזה כואב לקבל פנדל כזה. אני כמאמן והבעלים משקיעים מיליונים של כסף. חבל שהחלטה כזו יכולה לקבוע עונה שלמה. אנחנו מנסים לאגור את הנקודות, אבל לקחנו בכל זאת נקודה נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה. הרבה קבוצות יאבדו פה נקודות. שיבשנו את המשחק שלהם".

חבר הנהלת הפועל פתח תקוה, דני לוי, הגדיל וטען כי השופט, חלים זטמה, מעורב בבית הספר לכדורגל של אחי נצרת השייך לעירייה. "אם המידע שקיבלנו נכון", אמר לוי, "איגוד השופטים צריך לשקול טוב טוב את מי הוא מעסיק. במידה ולא, אבקש למנות את יוסי שושני שמעורב בניהול בתי הספר שלנו, לשפוט את אחי נצרת עד תום העונה".

לוי המשיך ואמר: "צריך לבדוק טוב טוב את הפנדל הזה. צריך לחקור את זה. זה שערורייה מארץ השערוריות. אנשים היו בהלם ממה שהשופט הזה עשה. בני יהודה היו אפסים. אנחנו נלחמים על הירידה. אם הם יותר טובים, שינצחו". בתוך כך, הודיעו בפתח תקוה כי הם צפויים לנקוט באמצעים משפטיים כנגד איגוד השופטים והשופט עצמו, אם לא תשונה התוצאה. "נפעל בכל הדרכים על מנת שהצדק ייצא לאור", אמר לוי.

איגוד השופטים ערך הערב בדיקה בעקבות דבריו של לוי, והתברר כי זאטמה אכן מנהל מתנ"ס בנצרת שמפעיל חוגים שונים, אך אינו מעורב בניהול קבוצת כדורגל שקשורה במועדון עצמו. "מכאן ועד ההאשמות של דני לוי, המרחק רב. פעם השופט טועה ופעם הוא צודק, בסופו של דבר יש איזון בהחלטות של השופטים", מסרו גורמים באיגוד השופטים.

מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, מסר בתגובה לדבריו הקשים של דני לוי: "הדברים שנאמרו על ידי דני לוי אינם ראויים כלל לתגובה, אבל את הציטוטים שנאמרו על ידי מר דני לוי, בתוספת מכתב תלונה אישי שלי, יועברו מחר לאגף המשפטי של ההתאחדות לכדורגל. הדברים גם יגיעו לתובע ההתאחדות, ואני מניח שלהפועל פתח תקוה ולראשי הקבוצה יש אחריות על מעשי בעלי תפקידים ונציגים של המועדון, ומניח שהתובע של ההתאחדות כבר יידע מה לעשות עם הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully