וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרן חלובה לוחץ על שחר לחזור למזכירות ההתאחדות

10.1.2010 / 13:19

זאת לקראת הבחירות בשבוע הבא. הבעיה: נשיא מכבי חיפה מעדיף נציג מטעמו. חלובה ולוזון חלוקים לגבי מספר החברים

הבחירות להנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר ההנהלה יתקיימו ביום שני הבא, אבל ככל שהמועד מתקרב נראה כי השיחות בין המועמדים לתפקיד חברי המזכירות, שהבחירות אליה יתקיימו כמה ימים אחר כך, מעלות הילוך.

בימים האחרונים החלו לחצים מצד סגן יו"ר ההתאחדות שטרן חלובה ממרכז הפועל וכן מצד גורמים ממרכז מכבי על הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר לחזור למזכירות. הדבר עשוי לאחות את הקרע שנוצר בין שחר להתאחדות על רקע אי ההסכמות עם אנשי ההתאחדות לגבי מספר נושאים. בהתאחדות שמעו בימים האחרונים כי שחר מעדיף להכניס נציג מטעמו למזכירות, ממנה פרש לפני כשנה וחצי. גורם בהתאחדות אמר: "לוזון וחלובה מתכוונים לצלצל לשחר ולהציע לו לחזור כנציג מכבי. יש להם אינטרס שהוא יהיה בפנים".

ומה ההגיון שעומד מאחורי העובדה שחלובה, המשתייך לסיעת הפועל, רוצה את שחר, מסיעת מכבי? לפי גורם הבקיא בפרטים: יושבי ראש הסיעות מחפשים אנשים חזקים במזכירות, ולא משנה לאיזו סיעה הם שייכים.

כרגע מסתמנת מחלוקת בין לוזון לחלובה בנוגע למספר החברים במזכירות. לוזון מעדיף שיהיו במזכירות 11 חברים, חלובה מעדיף תשעה, אך בכל צורה שהיא להפועל יהיה, כצפוי, רוב במזכירות. על פי מה שמסתמן כרגע, מלבד חלובה יהיו חברים במזכירות גם חזי מגן, שבשלב זה עדיין לא מתכוון להתמודד מול לוזון, נציג הנהלת הפועל תל אביב (כנראה גבי קצרה) ואלונה ברקת. סיעת מכבי תכלול מלבד לוזון כנראה גם את אריה זייף, נציג מטעם מכבי חיפה ואולי גם את נתן סלובטיק, מנהל אגף הכדורגל. גם איציק קורנפיין מבית"ר ירושלים מועמד, אבל בהתאחדות טוענים כי הוא עדיין לא החליט האם להתמודד מטעם סיעת מכבי או הפועל. "ייתכן מאוד שהוא יחבור בסופו של דבר למכבי, למרות שיש מחלוקות", אמר גורם בהנהלה המכהנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully