וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר: "אשחרר את יצחקי אם ירצה"

דור בלך

5.1.2010 / 12:35

למרות שבבית"ר ירושלים לא ששים לשחרר את השחקן, הספונסר גומא אגייאר הבהיר כי לא יחזיק אותו בכוח. השחקנים ניסו לנתח את ה-4:3 השני ברציפות בבלומפילד: "אנחנו בנויים על הברקות, נגד הגדולות זה לא מספיק"

לאחר שספגו רביעייה שניה בתוך עשרה ימים בבלמופילד, בבית"ר ירושלים מבינים כי זו המציאות. "אין מה לעשות, אנחנו בנויים על הברקות ונגד הגדולות זה לא מספיק", סיפר שחקן בקבוצה. "גם מכבי, ובטח שהפועל, זה קבוצות עם דרך ושיטה שיודעות להתמודד גם עם חסרון של שחקנים, אנחנו התפרקנו פעמיים. יש לנו מזל שגם מכבי וגם הפועל עשו כמה טעויות וזה נגמר בתוצאה לא מביכה". בבית"ר אמנם מתנחמים בכך ששיחקו עם עשרה שחקנים, אך שחקן אחר מספר כי "עובדתית זה נכון, אבל כבר היינו בעשרה שחקנים וכל הטעויות של הפועל גרמו לנו לחזור למשחק, איך לא ניצלנו את זה? אלוהים יודע, אבל כנראה שפשוט הגיע להפועל לנצח".

בקבוצה ממתינים לראות אם אכן תגיע הצעה רשמית מהפועל תל אביב לגבי ברק יצחקי, כפי שהכריזו אנשי הפועל אתמול, אך לא צפויים להגיב לה בחיוב אלא אם הסכום יהיה גבוה במיוחד. גורמים המקורבים לעסקה ינסו להפעיל לחץ על הקבוצה לשחרר את יצחקי אם תגיע הצעה, אך הספונסר גומא אגייאר הבהיר כי "אשחרר את יצחקי רק אם הוא בעצמו יגיד לי שהוא רוצה לעזוב. כל עוד הוא ירצה להיות פה אני לא אמכור אותו. מי שלא רוצה לשחק פה - לא צריך".

בין אם יימכר יצחקי ובין אם לאו, בבית"ר לא מתכננים רכש בחלון ההעברות הנוכחי, בטח לא משמעותי. בקבוצה לא מתכוונים כלל לבקש מהספונסר גומא אגייאר להשקיע סכומים נוספים העונה, אך לא מן הנמנע כי הוא יציע לעשות כן בעצמו. בבית"ר מאמינים כי על ידי שחרור מספר שחקנים בהשאלה ומכירתם של חלק אם אכן יגיעו הצעות אטרקטיביות, יוכלו לסיים את העונה בצורה מאוזנת ולא בגרעון, שכרגע עומד על מספר מיליוני שקלים.

בבוקר נודע כי בית"ר ירושלים תועמד לדין בעקבות זריקת חפצים לשדה המשחק בבלומפילד אמש, אך שעות מאוחר יותר הודיעו בהתאחדות כי התובע החליט לוותר על ההעמדה לדין לאחר צפייה חוזרת באירועים. הקבוצה תועמד בכל זאת לדין בשל התפרעות אוהדיה במשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully