וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "השתחררנו אחרי השער הראשון"

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהניצחון על עכו, אך יודע: "אסור להוריד רגל מהגז". קטן: "הגענו מוכנים". הוכנבוים: "הם ניצלו טעויות"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

סיבוב חדש, תוצאות ישנות. מכבי חיפה המשיכה הערב (שבת) מאותה נקודה בה סיימה את הסיבוב הראשון, כשניצחה באיצטדיון גרין 0:3 את הפועל עכו והגדילה את יתרונה בפסגה ל-11 נקודות. הירוקים התקשו במשך 34 דקות, עד שיניב קטן נכנס למשחק עם שער נהדר והוביל לבליץ רצחני עד סיום המחצית, בו התכבד ולדימיר דבאלישווילי לכבוש צמד אחרי תקופה ארוכה ללא שער. עכו, שלקחה נקודות משתי התל אביביות ומבית"ר ירושלים, ועשתה הרבה צרות גם למכבי חיפה במחזור הפתיחה, לא יכלה הערב לעוצמה החיפאית ותחפש נקודות מול יריבות מהליגה שלה.

יניב קטן: "יכולנו לנצח בפער גדול יותר"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, היה כמובן שבע רצון בסיום: "חשוב מאוד כל הזמן לחשוב קדימה ולעשות הכל כדי לנצח. היה לנו קשה מאוד בהתחלה, אחרי הגול הראשון השתחררנו. בחצי השני לא היינו צריכים להוריד רגל מהגז ואת זה אנחנו צריכים לדעת לעשות יותר טוב".

על שי מימון שביקש לעזוב, אמר המאמן: "זה דברים שאנחנו עדיין לא שמענו, לא קיבלנו רשמית פניה כזאת. כל מה שקוראים ושומעים לא מעניין אותי, שיהיה משהו רשמי נדע להתייחס. כל אחד צריך לדעת לעשות הכל כדי להשתייך לקבוצה כמו שלנו".

הקפטן יניב קטן, שכבש למעשה את השער שפתח את המשחק, אמר: "אנחנו קבוצה טובה ואנחנו יודעים להגיע מוכנים לכל משחק. זה היה מגרש לא קל בכלל עם תנאים לא טובים. יכולנו לנצח אפילו בפער יותר גדול, אבל הכי חשוב זה עוד שלוש נקודות".

מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים, לא הסתיר את אכזבתו: "בהתחלה הייתי מרוצה, נראינו טוב יחסית, אבל אז הגיעו השערים ונגמר המשחק. עושים טעויות, ויש מהצד השני קבוצה מהרמה הכי גבוהה, זה לא מקרי שהיא ניצחה לפני זה 14 משחקים. הם ידעו לנצל טוב מאוד כל טעות, וזה ההסבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully