וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חוזר לצ’לסי, בקהאם לאולד טראפורד

הגרלת שמינית גמר האלופות סיפקה שני מפגשים פיקנטיים: אינטר ומוריניו ישחקו מול צ’לסי, מילאן ובקהאם יפגשו את יונייטד

דיברתם על החזרה של אברהם גרנט לסטמפורד ברידג'? חשבתם שזו פיקנטריה? חכו לשמינית גמר ליגת האלופות כי אז יחזור ז'וזה מוריניו לגשר, כך עולה מההגרלה שנערכה היום (שישי) בניון, שוויץ. יהיה שם הכל במפגש הזה. איטליה נגד אנגליה, אנצ'לוטי שחוזר לסן סירו אחרי שאימן שם את מילאן במשך שנים ועוד.

באופן שעשוי להיראות מעט מוזר, לשתי הקבוצות יהיו אלה מפגשים ראשונים ביניהן. על הפרק תעמוד לא רק היוקרה הכרוכה בחזרתו של מוריניו ללונדון, אלא גם זו שבמפגשים בין נציגות ארץ המגף לאלו האנגליות, כשבשנים האחרונות המפגשים הללו הסתיימו בדרך כלל בניצחונות של הבריטיות.

אבל המפגש של אינטר נגד צ'לסי הוא לא האיטלקי-אנגלי היחיד וגם לא הבודד שמבשר על קאמבק של אגדה למקום בו היא עשתה את שמה. דייויד בקהאם, שיעבור למילאן בינואר, ייסע עם קבוצתו לאולד טראפורד למפגש נפלא עם מנצ'סטר יונייטד.

"עברו שבע שנים והגיע הזמן שזה יקרה. יהיה קשה, אבל גם מאוד מרגש", הודה בקהאם השבוע וכנראה שהוא ידע על מה הוא מדבר. לשתי הקבוצות הללו יהיה זה המפגש הכפול השלישי ביניהן מאז עונת 2004/5, כשבשניים הקודמים הייתה ידה של האיטלקית על העליונה עם ניצחונות 0:2 בסיכום המשחקים בעונת 2004/5 ו-3:5 בסיכום המשחקים בעונת 2006/7.

מי שזכתה להגרלה יחסית קלה היא אלופת אירופה ברצלונה, שתשחק נגד שטוטגרט בעוד ריאל מדריד תצפה למוקש בדמות מפגש כפול עם ליון, במה שלמעשה יהווה את החזרה של קארים בנזמה לסטאד דה ז'רלאן.

כל משחקי שמינית הגמר:

שטוטגרט - ברצלונה
אולימפיאקוס - בורדו
אינטר - צ'לסי
באיירן מינכן - פיורנטינה
צסק"א מוסקבה - סביליה
ליון - ריאל מדריד
פורטו - ארסנל
מילאן - מנצ'סטר יונייטד

המשחקים הראשונים ייערכו ב-16/17 או ב-23/24 בפברואר במגרשן של הסגניות, ואילו הגומלין ב-9/10 או ב-16/17 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully