וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אם נמשיך לשחק כך, נצא מהתחתית"

מאמן פורטסמות הסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי ההפסד לצ'לסי. אנצ'לוטי: "עשינו עבודה טובה, אבל לא עבודה יפה"

לא מעט עיניים היו נשואות בסטמפורד ברידג' למפגש המחודש של אברהם גרנט עם צ'לסי. המאמן הישראלי, שקיווה להשיג ניצחון נקמני על הקבוצה ששיחררה אותו, הפסיד 2:1 לכחולים, שממשיכים להיאחז בראשות הטבלה. פומפי, מנגד, תהיה עסוקה בשבועות הקרובים מן הסתם בקרבות התחתית אחרי שההפסד הזה הותיר את הקבוצה במקום האחרון.

במשחק עצמו מצא ניקולא אנלקה את הרשת כבר בדקה ה-18, מה שהביא את הצופים בסטאמפורד ברידג' לחשוב שזה הולך להיות קל. אבל מכאן פורטסמות דווקא ניסתה להפריע וזה השתלם לה בדקה ה-51, אז השווה פרדריק פיקיון את השער אחרי כדור חופשי. אלא ש-12 דקות לסיום פרנק למפארד מימש את הלחץ של הכחולים והביא את הניצחון החשוב במאבק של צ'לסי עם מנצ'סטר יונייטד בראש הטבלה.

מאמן צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, לא ממש היה שבע רצון למרות מבחן התוצאה הנהדר מבחינתו: "איבדנו את השלווה במשך 15 דקות, אבל סיימנו את המשחק טוב והגיע לנו הניצחון. עשינו עבודה טובה, אבל לא עבודה יפה. עשינו עבודה טובה במחצית הראשונה, שיחקנו כדורגל טוב, לא עם הרבה עוצמה. איבדנו את הביטחון שלנו, את השלווה וזה היה משחק קשה במחצית השנייה. היה חשוב לנו לנצח ולהישאר ראשונים. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו".

אברהם גרנט, מצידו, היה מאוד מאוכזב כששוב היה קרוב רק כמעט לבאר, במיוחד לאור העובדה שתיקו היה עוזר מאוד לקבוצה שלו במאבקי התחתית, שעוד הולכים להסתבך בהמשך. "אם נמשיך לשחק כך, נצא מהתחתית", הבטיח גרנט בסיום. "שיחקנו מבחינה טקטית טוב. אני גאה מאוד בהופעה שלנו היום. זה היה נחמד לחזור לצ'לסי, האוהדים היו טובים אליי מאז שעזבתי ותמיד אני אהיה קשור למועדון".

"שיחקנו טוב נגד קבוצה שחזקה מאוד בבית, אבל הם לא ייצרו הרבה הזדמנויות במחצית השנייה ולנו היו שתי הזדמנויות גדולות", המשיך הישראלי. "צ'לסי הבקיעה שער בלי הזדמנות של ממש. התוצאה מאכזבת אבל ההופעה הייתה טובה". על הפנדל שנשרק לחובת קבוצתו, אמר גרנט: "כמובן שהיה פנדל. מארק (ווילסון) הוא שחקן צעיר טוב, אבל לפעמים חוסר הניסיון עולה ביוקר. הוא עשה טעות אבל הוא שחקן טוב מאוד. זה חבל מכיוון שלא ראיתי איך צ'לסי הייתה כובשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully