וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברז לבית"ר: "רוצה לחזור"

דור בלך

13.12.2009 / 11:34

בבית"ר הבהיר למגן כי ייאלץ לקצץ מחצית בשכרו כדי לשוב לקבוצה. דהאן: "בינואר צפויה התפתחות גם בגזרת בן שושן"

לאחר הניצחון אמש (שבת) בנצרת (0:1), קמו היום בבית"ר ירושלים לבוקר של הקלה. בקבוצה מקווים כי החלה ההתאוששות מהתקופה הרעה, אך מדגישים כי אם לא ינצחו את הפועל רמת גן בטדי בשבת – אין לניצחון הזה חשיבות. "אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לזלזל או לדבר על משחקים קלים", הבהיר עמית בן שושן. בבית"ר מבינים כי אם יגיעו עם שלושה ניצחנות ברציפות למשחק הבא מול מכבי ת"א בבלומפילד, התמונה תהיה שונה מאשר לאחר מעידה מול האורדונים.

בבית"ר מרוצים מהשתלבותו חזרה של אבירם ברוכיאן, שאתמול הוגדר על ידיהם כטוב במגרש. "עם אבירם בכושר טוב יהיה לנו הרבה יותר קל בליגה הזאת", הסבירו. הקפטן עצמו סיפר לאתר הרשמי על המשחק אמש. "זה אומנם לא היה משחק הכי טוב שלנו, אבל במשחקים מהסוג הזה ועם התנאים שהיו, מה שחשוב בסופו דבר זה לקחת שלוש נקודות ולצבור המשכיות", הסביר הקשר. "בסוף המשחק הייתה אווירה טובה בחדר ההלבשה, אין כמו האווירה שיש אחרי ניצחונות מהסוג הזה כשאתה נלחם עד הדקה האחרונה ובגשם שוטף בשביל לשמור על התוצאה".

איתן טיבי, שקיבל אתמול זימון להיבחן באלופת בלגיה סטנדרד ליאז', חיפש טיסה להערב משום שהיה צפוי להתחיל להיבחן בקבוצה הבלגית ביום שני, ולשוב ארצה עד לאימון בית"ר ביום חמישי כדי לקחת חלק בהכנה למשחק מול הפועל ר"ג. אולם, בשל שפעת בה לקה המגן, הוא שוקל כעת לדחות את המבחנים בבלגיה לשבוע הבא, וסוכנו דודו דהאן שוהה כעת בבלגיה, והבהיר זאת לליאז'. הבלגים נעתרו לבקשה והסכימו לדחות את המבחנים. דהאן, שהוציא גם את רמי גרשון לסטנדרד ליאז', מייצג גם את חלוץ בית"ר עמית בן שושן, שכבש אמש את שער הניצחון של הקבוצה. דהאן: "בחלון ההעברות הקרוב תהיה התפתחות גם בגזרת איתן טיבי וגם בגזרת בן שושן, בשניהם יש התעניינות באירופה". בבית"ר מעריכים כי אם הבלגים אכן יבקשו לרכוש את טיבי, המועדון יקבל עבורו מעל ל-200 אלף יורו.

אם אכן יימכר בסכום כזה, תוכל בית"ר להביא רכש. ככל הנראה יגיעו מספר שחקנים מברזיל, בהם כמובן גם מגן ימני במקומו של טיבי, שכרגע הוא המגן הימני היחידי בקבוצה עקב פציעתו של שמואל קוזוקין, שגמר את העונה. כריסטיאן אלברז, ששייך לקבוצה ומשחק במקסיקו בהשאלה, פנה אל הקבוצה בבקשה לחזור והסכים לקצץ מחוזהו העומד על כ-300 אלף דולר לעונה, לכ-200 אלף. בבית"ר הבהירו לו כי לא יוכלו לקלוט אותו אלא אם כן יקצץ לשכר הנע סביב 150 אלף דולר לעונה, כלומר 75 אלף דולר עד לסיום העונה. אם יסכים, המגן יחזור לקבוצה איתה זכה בשני גביעים ושתי אליפויות. גם עמרי קנדה הוצע לקבוצה, אך בבית"ר סירבו.

* שחקני הקבוצה יגיעו היום להדלקת נר שלישי של חנוכה בקניון מלחה ב-17:00 אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully