וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן לא יהיה בסגל לבורדו

6.12.2009 / 12:30

הקפטן הפצוע סובל מכאבים בגב ובמפשעה, בקבוצה לא יסכנו אותו. שחר: ”גולסה לא ישוחרר”. חרזי ייצא להשתלמות באיטליה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בחיפה לא ממש התפעלו מצורת המשחק של סכנין

יניב קטן, קפטן מכבי חיפה, לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק מול בורדו ביום שלישי במסגרת המחזור האחרון בליגת האלופות. קטן, שסובל זה זמן מה מפציעה בגב ובמפשעה, סובל מכאבים בימים האחרונים, ובקבוצה החליטו שלא לסכן אותו ולתת לו ימי מנוחה חשובים לקראת המשך העונה הארוכה.

לאחר שאתמול נמתחה ביקורת על צורת משחקה של בני סכנין ("בושה וחרפה איך שהם שיחקו. הם הסתגרו בהגנה כל הזמן ולא נתנו לשחק כדורגל"), מתברר כי קטן מתח ביקורת על צורת משחקה של היריבה בחדר ההלבשה, לאחר ניצחון האלופה 0:1 במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. "זה היה אחד המשחקים הקשים העונה. מה זה? בלתי אפשרי לשחק ככה", אמר קטן לשחקנים. "הם משחקים עם תשעה שחקנים מאחור".

הנשיא יעקב שחר, אגב, נכנס לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים, אבל לא דיבר איתם. גורם במכבי חיפה אמר על ליאור רפאלוב, שנראה שוב מאוכזב אתמול לאחר שהוחלף: "אנחנו נותנים לו הזדמנויות והוא צריך לקחת אותן בשתי ידיים. ליאור שחקן מצוין שנמצא בתקופה פחות טובה, הוא צריך להבין שיש תחרות גדולה על ההרכב".

שחר סיפר לאחרונה לאנשיו במועדון כי הקשר אייל גולסה לא ישוחרר בינואר וזאת משתי סיבות: השירות הצבאי שיקשה עליו לעזוב למדינה זרה והרצון של מכבי חיפה להשתמש בשירותיו, כל עוד לא הוגשה הצעה רשמית גבוהה.

שחר אישר את הידיעה כשאמר מאוחר יותר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "לא נשחרר שום שחקן ישראלי לאירופה או לכל מקום אחר במהלך העונה הנוכחית. כל הפרסומים והידיעות שבדעתנו לשחרר שחקנים בחלון ההעברות בינואר הינם על דעת המפרסמים. קיבלנו החלטה לא לשחרר וזה סופי".

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. איתי חסיד
התקשה נגד הבונקר של סכנין. יניב קטן/איתי חסיד

אלון חרזי ייצא להשתלמות סקאוטים באיטליה

מגן מכבי חיפה אלון חרזי, שאמור לפרוש סופית לאחר המשחק מול בורדו ביום שלישי, ייפגש במהלך 48 השעות הקרובות עם ראש המועדון, הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור. על הפרק: הגדרת תכנים בנוגע לתפקידו של השחקן במועדון. במהלך הפגישה אמורים שחר ומור להודיע לשחקן כי הוא ייצא להשתלמות סקאוטים באיטליה. כרגע לא צפויה פגישה של חרזי עם סוכן השחקנים פיני זהבי בנושא, אבל בחיפה מתכוונים להבהיר לשניים כי עליהם לפעול בשיתוף פעולה מלא. חרזי בן ה-38 נפרד ממכבי חיפה חרזי 19 עונות.

היום התראיין חרזי לגלי צה"ל, וסיפר שהוא כבר חושב על תפקידו החדש. "המטרה שלי היא להקים מחלקת סקאוטינג במכבי חיפה, להיות הסקאוט הראשי שיביא לחיפה את הזרים הבאים והכישרונות הבאים", מספר המגן, "אני מקווה למזער נזקים במועדון בנושא הזה, שעשה כמה טעויות בחלק הזה שנים האחרונות".

בחיפה הבהירו גם כי במהלך החודש האחרון התקבלו פניות רבות ממועדונים באירופה שהזמינו את קבוצת הנוער לטורנירים יוקרתיים ביבשת. המנכ"ל איתמר צ'יזיק: "בעקבות השתתפותנו בליגת האלופות, התקבלו לא מעט הזמנות ואנו גאים שהמועדון שלנו נכנס לשורה הראשונה של הקבוצות באירופה. נבחן כל הצעה לגופה ונשיב לפונים". קבוצות הנוער הבטיחה השתתפותה בטורניר הנוער בויארג'יו שבאיטליה בו היא משתתפת לסירוגין בשמונה השנים האחרונות.

עדכון אחרון: 12:30

אלון חרזי שחקן מכבי חיפה. איתי חסיד
הפעם האחרונה שלו בליגת העל. אלון חרזי/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully