וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: יבואה עשוי לשוב להרכב בגלאזגו

29.11.2009 / 15:09

האדומים ממשיכים לנצח בליגה, גוטמן כבר חושב על סלטיק: "נתכונן ל-60 אלף סקוטים". יבואה עשוי לפתוח במקום לאלה

בוקר למחרת הניצחון של הפועל תל אביב לבני יהודה (0:1), ואצל האדומים לא זכורה שמחה גדולה כזו לאחר ניצחון בדרבי הקטן של תל אביב. "נכון שזה עדיין לא כמו נגד מכבי, אבל היה משחק ומתח באוויר שלא היה רחוק מדרבי אמיתי", אמר היום (ראשון) אחד משחקני הפועל אחרי ניצחונה החמישי ברציפות בליגה. "זה היה אחד המשחקים הכי קשים שהיו לנו העונה וצריך לפרגן לבני יהודה, היא קבוצה טובה מאוד".

את מירב המחמאות אתמול קיבלה ההגנה של הפועל, שלמרות שהזהובים שלטו במשחק, מלבד הזדמנות אחת ממשית, בני יהודה לא סיכנה את השער. לאחר שבתחילת העונה נראה היה כי גוטמן מתלבט בקשר לתפקיד המגן הימני ומי אמור לאייש עמדה זו, בצוות המקצועי מרוצים מאוד מתפקודו של דני בונדר בשבועות האחרונים ובסיום המשחק אתמול החמיא גוטמן למגן על משחקו.

הפועל תערוך היום אימון שחרור קל לשחקנים ששיחקו, ומחר תטוס הקבוצה לסקוטלנד שם תפגוש ביום רביעי את סלטיק במסגרת הליגה האירופית. ניצחון, תיקו או אי ניצחון של ראפיד וינה על המבורג - והקבוצה תחגוג את העלייה לשלב הבא במפעל. גוטמן כבר החל בסיום המשחק את המלחמה הפסיכולוגית למשחק מול הסקוטים. "אנחנו יוצאים למשחק הזה כשאנחנו יודעים כי לא משנה באיזה מצב סלטיק נמצאת, ביום רביעי יהיו 60 אלף צופים שידחפו את הקבוצה ואנחנו צריכים מוכנים מאוד למשחק הזה".

למרות ההצלחות בשבועות האחרונים של הפועל, בצוות המקצועי שוקלים לשנות מערך לקראת המשחק הקרוב, ולכלול חמישה קשרים כשזוראב מנטשאשוילי יוקפץ מהספסל על חשבון אחד החלוצים. כרגע, ועל פי המשחק מול ראפיד, הסיכויים שהפועל תעלה במערך הגנתי יותר קטנים מאוד. מנגד, גוטמן עדיין מתלבט בין סמואל יבואה, שחזר מפציעה, לבין מהראן לאלה בחוד הקבוצה. רק באימון המסכם ביום שלישי תינתן התשובה, שתלויה מאוד בכשירותו של יבואה.

בסקוטלנד חוששים מהפגנות פרו פלסטיניאות, ובשל כך לפני היציאה מהארץ הפועל אמורה לקבל תדריך דומה לזמן השהייה בשבדיה. ככל הנראה האדומים יתבקשו כם הפעם שלא להסתובב לבדם מחוץ למלון הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully