וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא פחות טובים ממכבי חיפה והפועל ת"א"

29.11.2009 / 11:47

אסי בלדוט התקשה לישון בלילה אחרי ההפסד להפועל תל אביב, אבל הוא לא שוכח את פנטזיות האליפות. עזוז רוצה לעזוב

בבני יהודה מנסים להבין איך שוב קורה שהקבוצה מגיעה למשחק של מאני טיים מול אחת הגדולות, ושוב לא מצליחה לנצח. ההפסד אתמול (שבת) 1:0 להפועל תל אביב הבהיר לפחות לתקופה הקרובה, שהזהובים עדין לא מספיק טובים העונה בכדי להילחם על תואר האליפות. למרות שהקבוצה ממוקמת מאז פתיחת העונה בצמרת, היא עדיין לא מצליחה לעשות את השדרוג ביכולת ובעיקר במחשבה ובמנטליות, בכדי לאיים על מכבי חיפה והפועל תל אביב שבשלב זה נראות כמו שתי מועמדות בלעדיות ללכת עד הסוף.

"לא הצלחתי להירדם כל הלילה אחרי ההפסד", אמר הבוקר קפטן הקבוצה אסי בלדוט. "תמיד קשה להירדם אחרי משחקים כי האדרנלין זורם בגוף, אבל אחרי הפסדים זה קשה פי כמה. לא היינו חלשים אתמול אבל כבר היו לנו משחקים יותר טובים", הוסיף הקפטן שנכנס כמחליף במחצית ולא הצליח להשפיע על התוצאה.

בלדוט נשאל האם קבוצתו לא מספיק טובה בכדי להתמודד על האליפות העונה: "אני לא חושב שמשחק אחד צריך לקבוע לכאן או לכאן. יש עוד המון משחקים עד סיום העונה ואנחנו כבר עם הראש קדימה למשחק הבא. הטבלה לא משקרת ולמכבי חיפה והפועל תל אביב יש יותר נקודות כרגע. אני חושב שאנחנו לא פחות טובים מהם. יש בבני יהודה קבוצה מספיק טובה כדי להיות בצמרת. בקבוצות האחרות מדברים כל הזמן על אליפות אבל צריך לזכור שאנחנו השחקנים לא דיברנו על אליפות העונה. אם נגיע לשלבים הסופיים של העונה ונראה שאנחנו יכולים להתמודד על אליפות אז מן הסתם נעשה את זה".

למרות שהאוהדים האדומים היוו רוב ביציעי בלומפילד אתמול, עדין הגיעו קרוב ל-5,500 זהובים למגרש והקפטן יודע שהוא וחבריו לקבוצה שוב גרמו מפח נפש לאוהדים: "הקהל ציפה שננצח. אני יכול להגיד בבטחון שניסינו לעשות הכל והשתדלנו, בסופו של דבר לא ניצחנו וזאת השורה התחתונה".

בלדוט נשאל האם לקבוצה יש בעיה מנטלית במשחקים גדולים: "אנחנו מועדון גדול אבל עדין לא מפואר עם עבר גדול כמו שאר הקבוצות הגדולות ואני מאמין שזה עניין של מסורת ותהליך שקורה עם הזמן. אני מאמין שככל שהמועדון שלנו ימשיך בדרך הזו אז גם נצליח לנצח משחקים גדולים וגם נהיה במצב יותר טוב. אין לי הסבר למה שקורה, אני לא מצליח להבין את זה. לא היה פחד בקבוצה או לחץ כלשהו. ההכנות היו רגילות לחלוטין, הקבוצה הוכנה בצורה טובה מאוד, האימונים היו טובים, היה מצב רוח מצוין ואווירה טובה לאורך כל השבוע. פשוט אין לי הסבר למה שקורה לנו במשחקים האלה".

המגן איציק עזוז, שלא שותף בהפסד להפועל תל אביב, מאוכזב מאוד מהעובדה שאינו זוכה לדקות משחק והוא עשוי לבקש שחרור מהקבוצה כבר במועד ההעברות בחודש ינואר הקרוב. מספר קבוצות בליגת העל כבר הביעו התעניינות במגן, כאשר בין הקבוצות שחפצות בו נמצאות הפועל פתח תקווה ובני סכנין. גורם בבני סכנין אישר על התעניינות הקבוצה בעזוז, אולם הדגיש שכל עוד הוא לא ישוחרר הם לא מתכוונים לפנות אליו שכן הוא שחקן תחת חוזה בבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully