וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מעוניינת ביברויאן

28.11.2009 / 21:21

עוקבת אחרי החלוץ, ועשויה לצרפו אם ישוחרר ממכבי ת"א. מאמן מכבי פ"ת פרדי דוד: "הדרבי הזה לא דומה לשום דרבי אחר"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אחרי שבוע סוער בפתח תקוה במהלכו מינו שתי הקבוצות המקומיות מאמנים חדשים בניסיון לפתוח דף חדש בעקבות פתיחת העונה החלשה של שתיהן, נפרדו מכבי והפועל בתיקו 1:1 שלא סיפק יתר על המידה אף אחת מהן. כיאה לדרבי של מלאבס, האקשן כלל מעט כדורגל יפה והרבה כסאח, וכתוצאה מכך ראו גל כהן וניצן דמארי את הכרטיס האדום. על הדשא היו אלה רוביל סרסור בדקה ה-77 ואלנתן סלמי בדקה ה-81 שהצליחו למצוא את הרשת, והנקודות התחלקו בצורה שווה בין שני הצדדים.

פרדי דוד, במשחקו הראשון כמאמן מכבי פתח תקוה בו פגש דווקא את הקבוצה עימה הוא מזוהה, אמר בסיום: "תיקו אף פעם לא מספיק. זו אכזבה הן מבחינת התוצאה והן מבחינת הכדורגל, אבל מי שלא מכיר את הדרבי הפתח תקוה חושב אולי שהיה פה משחק לא טוב, כי הדרבי הזה לא דומה לשום דרבי אחר".

על היכולת של שחקניו אמר דוד: "אנחנו קבוצה שיודעת לשחק כדורגל והיינו צריכים לנצח. התחלתי תהליך שלוקח זמן, נשתפר בגישה שלנו למשחק, יש דברים מאוד מאוד קטנים שנצטרך, יש כאן קבוצה טובה ואפילו קבוצה טובה מאוד, ואני בטוח שעוד נשתפר ונעלה למעלה בטבלה". על השיפוט אמר דוד: "אין לי תלונות למאיר לוי, הוא שופט גדול".

בצד השני עמד שביט אלימלך, במשחק הבכורה שלו כמאמן אחרי שנכנס לנעליו של דני ניראון שעזב: "אמרתי כבר שהרבה יותר קשה לעמוד על הקווים מלשחק, במיוחד כשצריך להתעסק בטקטיקה. בסך הכל אני מרוצה אחרי שספגנו שבעה שערים והקבוצה הייתה על הקאנטים, היה חשוב לנו להתארגן מבחינה מנטלית, היה משחק לא רע, במיוחד בחצי השני, שיחקנו כדורגל מהיר וחכם".

"לדעתי יכולנו לגמור את המשחק בשלוש ההזדמנויות הראשונות שלנו", המשיך אלימלך. "ההוראות היו ללכת על ניצחון בכל הכוח, בהתקפה שיחקנו עם שלושה למעלה, אבל דרבי לפני הכל מתחיל בלב ובנשמה וגם מסתיים שם. הפועל פתח תקוה בתקופה לא טובה, ואי אפשר פתאום לעשות הוקוס פוקוס ולשחק כדורגל גדול. אפשר לחזור דרך לב ונשמה, היום היה בסדר מבחינת תוצאה למרות ששאפנו ליותר".

אלנתן סלמי, שכבש את השוויון, אמר לאחר המשחק: "אם נמשיך להילחם בצורה הזו ברור שנינצל, כל אחד כאן צריך לתת מעצמו יותר. היינו שווים ניצחון היום אבל אני מסתפק בנקודה. הגול שהבקעתי מוקדש לגל כהן, הוא הקמע של הקבוצה". כהן עצמו אמר: "אני שמח שהצלחנו לחזור למשחק ולהשוות, ההצלחה של שביט היא ההצלחה שלנו".

בתוך כך, הפועל פתח תקוה עוקבת אחרי חלוץ מכבי תל אביב אילייה יברויאן, ועשויה לצרפו לשורותיה בינואר, אם ישוחרר מקריית שלום. גורם בפתח תקווה: "נפנה ליברויאן רק אם ישוחרר ממכבי תל אביב, אנחנו לא פונים לשחקנים תחת חוזה". בפתח תקווה בודקים אפשרות לצרף את מכבי הרצליה ג'וש קנט, שהוצע להם על ידי סוכנו של ג'ונתן אסוס.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully