וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "בכדורגל צריך המשכיות"

26.11.2009 / 11:40

מנג'ר מכבי ת"א מתכונן לחיפה ורוצה מומנטום אחרי ב"ש. ז'אן: "הניצחון בב"ש הוסיף לאווירה". בוזגלו ערך אימון חלקי

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי תל אביב כבר מרגישה את המשחק הגדול נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב (20:00). הצהובים ערכו הבוקר (חמישי) אימון, שלפניו הגישו אנשי הצוות המקצועי והשחקנים זר פרחים ענק ומתנה לקשר מאור בוזגלו, שסיים באופן רשמי את תהליך השיקום. כזכור, כבר ביום שלישי ערך בוזגלו אימון בן 45 דקות עם המחליפים מהמשחק נגד הפועל באר שבע. מי שלא התאמן הוא הקשר שרן ייני, שזכה למנוחה כדי להוריד בעומסים.

"מכבי חיפה קבוצה טובה. היא הוכיחה את זה מתחילת העונה, בטח בליגה וגם בליגת האלופות ראינו שהם היוו יריב שקול לבאיירן מינכן", התייחס המנג'ר אבי נמני למשחק ביום שני, "ניערך בהתאם כי זה כדורגל והמשחק תמיד מתחיל ב-0:0".

נמני התבקש להתייחס לביקוש הרב לכרטיסים בקרב אוהדים ואמר: "קודם כל אנחנו שמחים שהאוהדים רוצים לבוא ולראות. זה משהו שרצינו שיקרה כבר ממזמן ואין ספק שהמשחק בבאר שבע עשה לנו טוב מאוד, גם לשחקנים וגם למערכת. אבל בכדורגל צריכה להיות המשכיות ואנחנו מאמינים שזה יכול לקרות".

נמני הוסיף: "אנחנו מאמינים בשחקנים שיש פה, חד משמעית. אמרנו את זה גם אחרי תוצאות לא טובות ותקופות לא טובות. יכול להיות שבהמשך יתווספו לכאן עוד שחקנים, אבל אנחנו מאמינים בעיניים עצומות במי שנמצא כאן כרגע. יש כאן שחקנים שאולי היום לא משחקים, אבל אולי מחר כן ישחקו ופתאום יהיו גורמים חשובים בקבוצה. הקבוצה לא בנויה רק על 11 שחקנים".

עוד לפני האימון התייחס קשר הקבוצה, ליאור ז'אן, לעימות עם מוליכת הטבלה: "מכבי חיפה קבוצה מצוינת, קבוצה שעדיין לא הפסידה בליגה. צריך לכבד ולהעריך אותה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. אנחנו מגיעים אחרי משחק טוב, משחק מצוין אפילו בבאר שבע, ואנחנו רוצים לשבור להם את הרצף. זה שהם הפסידו בליגת האלופות לא ממש משנה, אלו שני דברים שונים. בליגה זה אחרת ובליגת האלופות זה אחרת לגמרי. בליגה עד עכשיו חיפה עושה עבודה טובה, עבודה נהדרת, ואנחנו נבוא ונרצה לנצח".

ז'אן נשאל עד כמה היה חשוב לו ולקבוצתו לנצח בבאר שבע, והשיב: "היינו בתקופה לא הכי טובה, אחרי הפסד בדרבי ותיקו עם מכבי פתח תקוה. הניצחון בבאר שבע הוסיף לאווירה והעלה את הביטחון לשחקנים. נקווה לשמור על הביטחון העצמי גם מול מכבי חיפה".

הקשר תום מנשרוב, שהושעה בשבוע שעבר בעקבות התחצפות למנכ"ל עוזי שעיה, עדיין לא מורשה להתאמן עם שאר הקבוצה ואמש העביר באמצעות עורך דינו מכתב לראשי המועדון בו הוא מבקש הבהרות לגבי עתידו בקבוצה. ההערכה היא שמנשרוב ישוחרר מהסגל בחלון ההעברות בינואר.

שערים 4 ו-5 יוקצו לאוהדי מכבי תל אביב במשחקם הביתי נגד מכבי מכבי חיפה. מהנהלת הקבוצה נמסר כי "כל הכרטיסים לשערים אלו יוקצו לנוער וחיילים בלבד, במחיר של 50 שקל לכרטיס". כל שחקני הקבוצה יגיעו הערב לנוקיה ויהיו אורחים של מחלקת הכדורסל במשחק נגד מארוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully