וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מכבי חיפה: מי שבריא, ישחק

16.11.2009 / 11:59

אלישע לוי טרוד מהצטברות הפציעות ושוב ישתף את הצעירים בגביע הטוטו (17:00, אין שידור). גלרסה ייבחן בבאר שבע

לאחר שלושה ימים בהם זכו שחקני מכבי חיפה לחופשה, אתמול (ראשון) חזרה הקבוצה להתאמן לקראת המשחק הבא שלה שייערך הערב בנתניה (17:00) מול הפועל באר שבע. המאמן אלישע לוי שוחח עם שחקניו ונראה היה כי הוא טרוד מהעובדה שמספר רב של שחקנים נמצאים בספק. "מי שלא בריא, שיבוא יגיד לי. אין לכם ממה להתבייש", אמר המאמן לשחקניו. "יש כאן הזדמנות יוצאת מן הכלל לצעירים שלא משחקים לקבל הזדמנות. אני לא רוצה לסכן שחקנים. אלה שלא בריאים במאה אחוז, לא ישחקו".

המאמן לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אבל הקשר ג'ון קולמה הפתיע לטובה כשערך אימון מלא לראשונה מאז המשחק מול יובנטוס, וייכלל כנראה בסגל ואף עשוי לפתוח, בכפוף למצבו הרפואי. יניב קטן ערך אימון מלא ואמור לקבל זריקה בגבו שתשבית אותו מפעילות עד האימון ביום רביעי. גם אייל גולסה שמגביר את הקצב, לא ייכלל בסגל. ליאור רפאלוב יפתח בקישור.

הקשר בירם כיאל אמור להצטרף לאימוני הנבחרת הצעירה ולכן הוא לא יגיע למשחק. החלוץ מוחמד גדיר ינחת רק הערב עם הנבחרת ששבה ממונטנגרו והוא יצטרף לאימוניה לקראת המשחק מול בולגריה ביום רביעי. המגן פיטר מסיללה ינחת ביום חמישי לאחר משחק הידידות שתקיים נבחרתו יום קודם. ולדימיר דבאלישווילי, ששוהה בחופשה במולדתו, יגיע לקראת המשחק הערב.

כפי שכבר פורסם, אלישע לוי מתכוון להחתים בחודש ינואר שני שחקנים לפחות, ישראלי בכיר ושחקן זר, במקום טיאגו דוטרה ואייל שטרכמן שצפויים לעזוב. לחיפה אין כוונה להחתים שחקנים נוספים שאמורים לעבות את הסגל, אלא שחקנים שייאבקו על מקומם בהרכב.

שחקני הקבוצה קיבלו בתום האימון הודעה לפיה ביום שלישי הקרוב הם יקבלו מכוניות חדשות, הונדה אינסייט, בצבע ירוק. הרכבים יחולקו באירוע מיוחד באוטוסנטר חוצות המפרץ בחיפה, במעמד נשיא המועדון יעקב שחר ושאר חברי ההנהלה והצוות המקצועי. מוקדם יותר הגיע לכפר גלים, בליווי המנכ"ל איתמר צ'יזיק, נציג של משרד הבטחון ששוחח עם השחקנים לקראת הטיסה למינכן בעוד כשבועיים.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי; אייל משומר, שי מימון, דקל קינן, עלי עותמן; ג'ון קולמה, טיאגו דוטרה, ישראל זגורי, ליאור רפאלוב; אייל שטרכמן, שלומי ארבייטמן.

עדכון ראשון: 16.11.09, 20:10

עזורי בוחר בהרכב מעורב

קשר הפועל באר שבע, אלעד בונפלד, פנה לייעוץ משפטי מטעם ארגון השחקנים, על מנת לבדוק האם סירובה של הפועל באר שבע, לשלם את שכרו עד תום העונה, חוקי. בונפלד פנה למנכ"ל ארגון השחקנים אריה אלטר שעירב את היועץ המשפטי של הארגון, עו"ד שולי גולדבלט, וכרגע נבדקת האפשרות לתבוע את המועדון. אלטר מסר בתגובה: "בונפלד אכן פנה אלינו. אנחנו בודקים את החוקיות של ההחלטה".

כזכור, בסוף השבוע נפגש בונפלד עם הנהלת הפועל באר שבע, שהבהירה שאין בכוונתה לשלם את שכרו לאחר שפרש. "השחקן לא בשימוש, תלה את הנעליים וסירב לעבור ניתוח", אמר אז גורם במועדון. "לא ברור מדוע הוא בא בדרישות כאלה, מדוע המועדון צריך לשלם? מועדון הפועל באר שבע מכבד מאוד שחקני בית, אבל גם בונפלד אמור לכבד אותו. המנכ"ל היוצא, אבי שכטר, מטפל בינתיים במשא ומתן עם השחקן.

הקבוצה תעלה למשחק מול מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו, עם רוב שחקני ההרכב הראשון שלה בליגה, ובו ייכלל הנבחן הארגנטינאי מרקוס גלרסה, ששיחק בבאנפילד כמגן/קשר. במחזור הקרוב תארח באר שבע את מכבי תל אביב.

הרכב משוער, הפועל ב"ש: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, דנילו מוריירה , פבל פרגל , נדב קידר; איל שן, יוסי אופיר, מרכוס גלרזה, דוד רביבו; אוהד קדוסי, חנן פדידה.

עדכון ראשון: 10:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully