וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל ת"א: לא להסתבך שוב בדוחא

האדומים, שזוכרים היטב את ההפסד אשתקד, ייאלצו כנראה לשחק ללא יבואה (19:30, ספ' 1). בסכנין עובד יחליף את קאדו

הפועל תל אביב חזרה להתאמן בשבת לקראת המשחק מחר מול סכנין בדוחא (19:30, ספורט 1). לקראת המשחק האדומים ערכו אימון אחד בלבד עקב חזרת הקבוצה רק ביום שישי מוינה. בקבוצה יודעים שדוחא הוא לא איצטדיון שהאיר להם פנים בשנים האחרונות, אך לאחר איבוד הנקודות במחזורים הראשונים, אצל האדומים לא מוכנים לשמוע דבר פרט לניצחון.

עוד לפני האימון כינס המאמן אלי גוטמן את שחקניו ודיבר בעיקר על שמירת המומנטום החיובי והחזרה אל הקרקע לאחר ההישג המצוין בוינה: "מה שעושה קבוצה לקבוצה טובה הוא שמירה על הדרך. תראו מחר שאתם רצינים, בוגרים ואחראיים".

בשורות לא טובות הגיעו מצידו של סמואל יבואה, שנעדר מהאימון בגלל מתיחה ברגלו. נכון לעכשיו, הגנאי לא ישותף במשחק, אך בשעות הבוקר ביום ראשון הוא צפוי לעבור בדיקה נוספת ורק אז יתברר אם יוכל לשחק. גם במידה ויהיה כשיר, קיימת אפשרות שבהפועל יוחלט לא לסכנו ויבואה יפתח על הספסל. מי שיתפוס את מקומו של הגנאי במקרה כזה יהיה מהראן לאלה או זוראב מנטשאשווילי, שניים שנכנסו כמחליפים בניצחון הגדול 0:3 על ראפיד וינה ביום חמישי. בסיום האימון דיבר כבר עוזר המאמן יוסי אבוקסיס עם לאלה על האפשרות שיפתח בהרכב.

הבוקר התברר כי לאוניד קרופניק, ששיחק במכבי חיפה בעונה שעברה, מעומד לקבוצה בתור חיזוק בינואר. קרופניק שיחק בעברו גם כמגן ימני וגם כבלם, חיזוק שבו אלי גוטמן חושק. העמדה הרשמית של הפועל תל אביב היא שאינם מחפשים חיזוק בינתיים, אך ככל שחלון העברות בינואר יתקרב יחפשו לחזק את החלק האחורי של הקבוצה. קרופניק, שלא זוכה לדקות בניו יורק רד בול אליה הצטרף העונה, הוא מעומד מבחינת האדומים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, מהראן לאלה (סמואל יבואה).

סכנין לא בונה על ניצחון

על בני סכנין עוברים ימים לא פשוטים, כאשר הקבוצה, שרק לא מזמן החליפה מאמן, עדיין לא ידעה ניצחון זה זמן רב. האוהדים, שבתחילת העונה הפנו אצבע מאשימה לעבר ערן קוליק, כעת מפנים אותה להנהלת הקבוצה. בקבוצה לא ממש בונים על ניצחון מול הפועל, אך מאמינים בכל זאת שאפשר להפתיע לאחר שגם בעונה שעברה סכנין הצליחה לגבור על האדומים כשאז אייל לחמן מונה לתפקיד.

עוד לפני האימון היום אסף מרקו בלבול את שחקניו ואמר: "נכון שהפועל נמצאים בכושר מצוין, אך זו הזדמנות עבורכם להחזיר את הכבוד המקצועי שאבד בשבועות האחרונים. אם נצליח לנצח, כבר ידברו בצורה שונה על סכנין ונצא לדרך חדשה". במישור המקצועי הוסיף בלבול: "על פניו עושה רושם שהפועל היא רק קבוצה טכנית, אך הם משחקים עם הרבה מאוד אגרסיביות. אם תדעו להיות יותר אגרסיביים, זה ייתן לנו יתרון במשחק".

לגבי ההרכב, צפויים מספר שינויים. ראובן עובד יחזור להרכב על חשבונו של קאדו הפצוע. הברזילאי לא התאמן כל השבוע ולא יהיה בסגל הקבוצה למשחק. גם באסם גנאיים שלא כשיר לא ישחק מחר ואת מקומו בצד הגנתי יתפוס חיים בנון. זה יהיה משחקו הראשון של הקשר כמגן. את מקומו של בנון בקישור יתפוס חאמד גנאים. סקוט סילי, שהוחתם השבוע, ימתין על הספסל מכיוון שהוא עדיין לא נמצא בכושר משחק.

הרכב משוער: מאיר כהן, חיים בנון, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, ראובן עובד, ג'קו ערפאת, אחמד קאסום.

עדכון ראשון: 7/11 19:46
עדכון אחרון: 8/11 10:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully