וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו, בואו תמיד

ריאל חיפשה לצאת מהמשבר ועשתה זאת בדרבי נגד אתלטיקו, שנכנעה 3:2. הפער מבארסה, שניצחה את מאיורקה 2:4, נקודה

המחזור העשירי בליגה הספרדית נפתח אתמול (שבת) עם עוד מנה של דרמות תוצרות הלה ליגה, כשבמוקד עמד כמובן הדרבי הגדול של מדריד בו אירחה אתלטיקו את ריאל, קיוותה לתפוס גובה קצת בטבלה ולהעניק פיצוי לאוהדים שלה על היכולת החלשה, אבל הבלאנקוס הם אלה שסיימו עם ניצחון 2:3 במשחק דרמטי ומסקרן. עוד קודם לכן הגיעה מאיורקה המפתיעה למפגש מסקרן מול ברצלונה בקאמפ נואו, ונכנעה 4:2 ליכולת די בינונית של הקטלאנים.

שלושה שבועות לפני האל קלאסיקו הראשון של העונה בקאמפ נואו, מוליכה כעת האלופה על פני יריבתה המושבעת בנקודה, כשללא ספק המפגש הצפוי בין השתיים אמור לעמוד בציפיות על אף החיסרון של כריסטיאנו רונאלדו.

במשחקים נוספים:

טנריפה - מלאגה 2:2
לטנריפה: רומן מרטינז 18, אלחנדרו ליגרו 27
למלאגה: אדיניו 29, חואן מוניז 77

חטאפה - לה קורוניה 2:0
ללה קורוניה: מיסטה 14, פיליפה לואיס 59

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 3:2

ולחשוב שמישהו חשב שאתלטיקו עוד יכולה להפתיע בדרבי ולחזור לעצמה בדיוק בזמן הנכון. שתי הקבוצות, שחובבות בעיקר משברים בליגה הספרדית, נפגשו, אבל מי שיצאה מהמשבר היא ריאל, שאחרי הניצחון על חטאפה בשבוע שעבר קיוותה להצמיד ניצחון שני ברציפות ועשתה את זה באחד המעמדים החשובים מבחינתה.

אתלטיקו, שהסתבכה עם מיקום מתחת לקו האדום, תצטרך לחפש יציאה מהצרות במקום אחר כשגם הויסנטה קלדרון לא ממש עזר לה במטרה. בריאל, שהצליחה כנראה להתאושש סופית מהתבוסה המחפירה לאלקורקון בגביע, זה הלך הרבה ביותר בקלות כשכבר בדקה החמישית היא עשתה סדר והבהירה לאן הרוח נושבת. לסאנה דיארה התחיל במהלך כשחילץ כדור ומסר לקאקה. הברזילאי הימר על בעיטה מרחוק ומ-20 מטר הכניע את אסנחו וכבש את הראשון.

גם ללא כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, שעדיין לא ברור כמה זמן הוא עוד ייעדר, נמשך הלחץ על השער של אתלטיקו. למרות שזו צברה ביטחון ומעט מומנטום אחרי התיקו נגד צ'לסי בליגת האלופות, לא ניכר שהיא באמת מתאוששת ובדקה ה-25 היא ספגה את השני כשמסירה של קארים בנזמה מצאה את מרסלו, שמזווית קשה עד בלתי אפשרית שלח כדור מצוין לשער וקבע 0:2.

אם זה לא מספיק, מי שדאג להמשיך את המומנטום האישי החיובי שלו הוא גונזאלו היגואין, שהשלים שער שלישי רצוף בדרך לניצחון הגדול. בדקה ה-64 הארגנטינאי ניצל טעות קשה בהגנה כשפראה איבד לו כדור. היגואין ניצל זאת כמו שצריך, התקדם ובעט מול אסנחו פנימה וחשב שהוא סגר את הסיפור.

שתי דקות לאחר מכן הרחקה מיותרת של סרחיו ראמוס, שהכשיל את אגוארו בדרכו לשער, גרמה לבלאנקוס להישאר בעשרה שחקנים ולמשחק עצמו להיפתח. מי שידע לנצל את זה כמו שצריך הוא דייגו פורלאן, כשבדקה ה-79 האורוגוואי הצליח מעט להמתיק את החמיצות של ההפסד המתגבש עם שער מצמק אחרי שזכה בכדור עומק מצוין. שתי דקות לאחר מכן המשחק עצמו נפתח לגמרי כשאגוארו החייה את ההתמודדות כשהצליח להתגבר על פפה, דהר לעבר השער ובעט לפינה הימנית של איקר קסיאס כדי לצמק ל-3:2. בסופו של דבר זה שוב הספיק לאתלטיקו להשיג רק "כמעט" דרמה.

ברצלונה - מאיורקה 2:4

אלופת אירופה אמנם לא השכילה לנצל את המשבר אליו נקלעה ריאל ושקעה בעצמה לתקופה לא טובה במחזורים האחרונים, אך הערב, במידה מסוימת, היא חזרה לעצמה. אחרי השער העצמי של ג'ראר פיקה בתוספת הזמן מול אוסאסונה שעלה לבארסה בשתי נקודות יקרות, הגיע התיקו המאופס מול רובין קאזאן בליגת האלופות, ולמשחק הערב מול הקבוצה המפתיעה מאפלמה הגיעה אלופת ספרד ואירופה עם לחץ מסוים, שהתפוגג עם שריקת הסיום.

למזלם של הקטלאנים הם פגשו את מאיורקה, שטיפסה עד למקום החמישי בטבלה בזכות יכולתה המצוינת במשחקי הבית, אך נראתה אחרת לחלוטין מחוץ לביתה, וכך גם הערב. פפ גווארדיולה העלה הערב בהרכב את תיירי הנרי, שחזר מפציעה, על חשבון לאו מסי, שזכה למעט מנוחה. הפתיחה היתה שייכת דווקא לפדרו, שקיבל בדקה העשירית מסירת אמן של זלטאן איברהימוביץ', ומול דודו אוואט קבע 0:1. מאיורקה גילתה אופי וחזרה בדקה ה-19, כשנונס נגח היטב כדור קרן כדי לאזן ל-1:1.

פדרו לא ויתר, והשיב את היתרון הקטלאני בדקה ה-40, אחרי שאוואט הצליח להדוף מצוין בעיטות של פדרו עצמו, של הנרי ושל בוסקטס. אלא שאחרי כל הריבאונדים האלה השלים החלוץ הצעיר צמד, וקבע 1:2. את המחצית חתם תיירי הנרי, עם חזרה מוצלחת עד מאוד ל-11 הפותחים, כששלוש דקות מאוחר יותר היה הצרפתי הראשון כדי לנגוח מקרוב את תוצאת המחצית - 1:3. בדקה ה-51 נכנס מסי אל הדשא במקום פדרו הנהדר, שזכה לתשואות מהקהל, ובדקה ה-86 הוכשל זלטאן ברחבה אחרי בישול נאה של הגנרל הארגנטינאי. את הבעיטה לקח מסי עצמו כדי לקבוע 1:4, וכל שנותר לאלחסן קייטה היה למצוא שער ניחומים, כדי לצמק ל-2:4 בסיום לאלופת אירופה, שיוצאת מהמשברון הקטן, ופותחת פער זמני של 4 נקודות מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully