וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה 0:1 את בני סכנין

הקבוצה של יובל נעים התאוששה משני הפסדים בזכות שער ניצחון של מור גולן (64). החלוץ סקוט סילי יגיע להיבחן בסכנין

קרב תחתית חשוב הפגיש הערב (שבת) באיצטדיון וינטר את הפועל רמת גן ובני סכנין. המארחים הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים ועם לא מעט בעיות המטרידות את מנוחתו של המאמן יובל נעים, שחסר שוב את החלוץ סרג' איילי וכן את הבלם הוותיק אסי דומב. למרות זאת, הם ניצלו את חוסר האיזון של סכנין תחת הדרכתו של מרקו בלבול במשחקן השני, וניצחו 0:1 משער של מור גולן בדקה ה-64.

אחרי עוד משחק מאכזב וללא כיבוש, בבני סכנין מבינים כי הבעיה העיקרית היא בחלק הקדמי האנמי. בשל כך, החליטו במועדון להנחית למבחנים את החלוץ סקוט סילי, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב. החלוץ הטרינידדי בן ה-28 נחשב לשחקן חופשי מאז סיים את דרכו אצל הצהובים, במדיהם כבש שער אחד ב-12 משחקים בניצחון על קרית שמונה.

אוהדי הפועל רמת גן. ברני ארדוב
שוב יכולים לחייך. אוהדי הפועל רמת גן/ברני ארדוב

כבר בדקה ה-11 יכלה סכנין לעלות ליתרון, אך ג'קו ערפאת פיספס בסנטימטרים את כדור הרוחב ששלח לעברו מהראן אבו ריא, וגולן חרמון הרחיק. מור גולן ניסה את מזלו מ-16 מטרים והכדור טס מעל השער. המחצית החלשה הסתיימה בתיקו מאופס שלא קיפח אף אחד מן הצדדים.

שני חילופים ערך בלבול לאחר ההפסקה, אבל בדקה ה-64 רמת גן הייתה זו שעלתה ליתרון. בני חדד הגביה כדור חופשי לרחבה, דאטורו המשיך ומור גולן נעץ את הכדור ברשת משבעה מטרים. 0:1 לרמת גן. המשחק המשיך להתנהל בעצלתיים, כשסכנין מתקשה לייצר מצבים ליד שערו של רפי כהן הוותיק, ששמר על שער נקי וחגג עם חבריו שלוש נקודות חשובות.


הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, חיים מלכה, גולן חרמון, בני חדד, הרוויה קובצ'ביץ' (בן לוז, 32 / קרלוס צ'קאנה, 80), וויליאם סוארס, שי חדד, קובי חסן, מור גולן, ג'ורג' דאטורו (אלי לוי, 85).

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, באסם גנאים (הלאל חלאיילה, 51), יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן (אחמד קאסום, 46), חיים בנון, חאלד חלאיילה (מוחמד אבו ריא, 75), חאמד גנאים, קאדו, ג'קו ערפאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully