וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כשיהיה צורך, ארבייטמן יפתח בהרכב"

31.10.2009 / 19:11

החלוץ השתולל משמחה בחדר ההלבשה אחרי הניצחון על נתניה. שחקנים: "השתחרר אצלו לחץ". עטר: "עשינו את המקסימום"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שלושה ימים לפני המשחק הרביעי בליגת האלופות נגד יובנטוס, מכבי חיפה הוכיחה שלפחות בליגה בינתיים הכל קל לה. הירוקים אירחו את מכבי נתניה ולמרות שלא ממש הפגינו יכולת משובחת, זה הספיק להם ל-0:2 קליל שהשאיר להם מאה אחוזי הצלחה אחרי שמונה משחקים, מה גם ששחקן הספסל האולטימטיבי אצל אלישע לוי, שלומי ארבייטמן, שוב הוכיח שכשהוא עולה מהספסל הוא החלוץ הטוב בליגה. הפעם ארבייטמן כבש את שני השערים של חיפה וביסס על הדרך גם את מקומו בראש טבלת מלך השערים.

אלישע לוי: "אי אפשר בכל משחק לעשות 0:2 אחרי עשר דקות"

ארבייטמן נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ונישק את השחקנים שתיארו כי השתולל משמחה. "הוא היה בלחץ כל השבוע, ראו את זה באימונים ועכשיו הכל התפרץ", אמרו שחקנים בקבוצה, "כנראה שהוא לא היה מרוצה מההחמצה נגד בית"ר". ארבייטמן אף שוחח במהלך השבוע עם אלון מזרחי וקיבל ממנו טיפים לקראת המשחק. כעת לוי מתלבט האם לפתוח עם ארבייטמן, שנמצא בכושר נהדר, במשחק ברמת גן ביום שלישי.

מוחמד גדיר הוחלף במחצית המשחק בגלל סיבה מקצועית, אך בחיפה הסבירו כי הם מעדיפים שישמור כוחות לקראת המשחק נגד יובנטוס. גדיר סובל עדיין ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי, אבל הוא כשיר למשחק.

במחצית המשחק נכנס לוי לחדר ההלבשה וביקש משחקניו לשחק דרך האגפים. "רק ככה נוכל להבקיע", אמר המאמן לשחקניו. לפני המשחק נכנס יעקב שחר לחדר ההלבשה, עבר בין השחקנים ולחץ לכולם ידיים. לוי, אגב, לא דיבר עם השחקנים בסיום. מחר (ראשון) בבוקר צפויה הקבוצה לערוך אימון שחרור וביום שני היא תגביר את הקצב לקראת המשחק ותערוך מסיבת עיתונאים בהשתתפות אלישע לוי ויניב קטן.

בתום המשחק התייחס אלישע לוי לשלומי ארבייטמן, ששוב התגלה כאס האמיתי של הירוקים לאחר שהעניק לקבוצתו עוד שלוש נקודות חשובות. "הוא צריך להמשיך את מה שהוא עושה עד עכשיו וזה לא מוריד מהערך שלו אם הוא עולה מהספסל", אמר לוי. "כשיהיה צורך הוא גם יהיה ב-11. אני חושב שזה עניין של איזון, אנחנו מנסים לחלק את הכוחות".

לוי התייחס למשחק היום (שבת) וגם על היריבה ביום שלישי, יובנטוס, ואמר: "יש לנו קבוצה טובה וחזקה שמתמודדת יפה בשתי החזיתות. נתניה שיחקו על מתפרצות וזה לא קל, אבל צריך לשחק בסבלנות. כל משחק הוא שונה ואי אפשר בכל משחק לעשות 0:2 אחרי 10 דקות או לשחק כמו ששיחקנו נגד בית"ר. מהיום אנחנו חושבים רק על יובנטוס, אנחנו מכירים אותם ונמשיך ללמוד אותם. עד היום לא הצלחנו בליגת האלופות ונקווה שבמשחק הבא נצליח יותר".

ארבייטמן עצמו התייחס גם הוא לספסולו: "אם אני אגיד שזה לא מפריע שאני לא פותח, אני אשקר. זה לא נעים לא לפתוח, אבל אני שחקן כדורגל ואני צריך סבלנות. אם אלישע יקבע שאני אעלה מהספסל, אני אעשה את זה בשמחה. אני מאמין שעלייה בהרכב זה משהו שיגיע, אני מאמין בדרך שלי".

עטר: "אולי היה מקום להכניס את אוקוצ'ה מוקדם יותר"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, שראה איך קבוצתו מתקשה לאיים על השער של ניר דוידוביץ', ניסה להסביר בסיום: "הצלחנו לעצור אותם אבל לא מספיק. יש להם הרבה כוחות, וגם המחליפים שלהם הוסיפו הרבה בהתקפה. השחקנים שלי השתדלו ועשו את המקסימום, וחבל. כשספגנו את השער השני כבר הלכנו רק על ההתקפה".

על העובדה שאובודו אוקוצ'ה נכנס כמחליף רק בדקה ה-84, אמר עטר: "אולי היה מקום להכניס את אוקוצ'ה מוקדם יותר, אבל יכול להיות גם שהיינו סופגים את השני כי יש להם הרבה עומק בהתקפה. לא ידענו להתמודד עם משחק ההתקפה שלהם בעשרים הדקות האחרונות. נגד חיפה צריך לשחק עם יותר שחקנים במרכז וזה הספיק לנו רק לשבעים דקות".

לגבי המשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא אמר עטר: "בית"ר היא קבוצה טובה, ניערך ונתכונן למשחק הזה. אני בטוח שהמוטיבציה תהיה כמו שהיא הייתה היום ומקווה שהיא תחזיק מעמד לאורך כל המשחק".

במהלך השבת נפטר שחקן העבר של הקבוצה, שלומי וילנר, לאחר שנלחם במשך שנים במחלה קשה. וילנר, ששיחק בנתניה יחד עם אחיו לירון, שימש בשנים האחרונות כמאמן במחלקת הנוער של האגודה. לפני המשחק נערכה לזכרו דקת דומיה. בשנה שעברה קבוצת הילדים של וילנר זכתה באליפות המדינה כשהוא כבר היה בשלבים מתקדמים של טיפולים במחלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully