וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה

שלומי ארבייטמן, האס של חיפה, נכנס נגד מכבי נתניה כמחליף, כבש צמד (69, 90) וסידר לירוקים 0:2 ששמר על המאזן המושלם

מי שחשב שמכבי חיפה דורסת את הליגה בהליכה קיבל הערב (שבת) תצוגה לא ממש משכנעת של הירוקים, אבל גם זה הספיק לאלופה לשמור על מאזן מושלם אחרי שמונה משחקים בזכות 0:2 נגד מכבי נתניה, קבוצה שבשנים האחרונות עשתה לא מעט קשיים לשחקניו של אלישע לוי. הפעם בהילוך ראשון הירוקים הסתפקו בצמד של שלומי ארבייטמן, שבפעם המי יודע כמה עלה כמחליף ונתן את התפוקה בדקות 69 ו-90 בדרך לניצחון שמיני העונה ולהעלאת מספר שעריו לשמונה, מה שמשאיר אותו בראש טבלת מלך השערים.

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי חיפה. איתי חסיד
שוב עשה את השינוי. ארבייטמן/איתי חסיד

אלישע לוי החליט לעלות למשחק נגד נתניה עם חלוץ אחד, ולדימיר דבאלישווילי, שגם הערב המשיך עם מסכת החמצות, שחלקן היו פשוט מביכות עבור חלוץ שמתיימר להוביל קבוצה אירופאית. אלא שהאס המנצח של אלישע לוי שוב היה ארבייטמן, שנכנס במחצית במקום גוסטבו בוקולי, והפעם לקחו לו 24 דקות כדי לכבוש את הראשון לירוקים, הראשון לאחר הגבהה של בירם כיאל והשני בתוספת הזמן לאחר בישול של פיטר מסיללה.

אלא שלירוקים מחכה אופרה אחרת לחלוטין נגד יובנטוס ביום שלישי ברמת גן. אחרי שלא הצליחו לאסוף עדיין נקודה באף אחד מהמשחקים בצ'מפיונס, הירוקים יכולים לפחות להתנחם בעובדה שבליגה זה עדיין נראה קל מתמיד.

במכבי נתניה, שקיוותה לעקוץ את האלופה כפי שעשתה בשנים האחרונות, יודעים שהנקודות כדי להתבסס בחלק העליון של הטבלה, צריכות להגיע ממגרשים אחרים. בשבוע שעבר ההתקפה עבדה יפה מאוד נגד הפועל באר שבע, אבל הפעם שחקניו של ראובן עטר לא הגיעו לאף הזדמנות מאיימת על השער של ניר דוידוביץ'. במחזור הבא יש לנתניה מבחן חשוב נגד בית"ר ירושלים והגיע הזמן ששחקניו של עטר לא יקבלו פיק ברכיים מקבוצה גדולה, בטח לא כזו שמגיעה כשהראש שלה טרוד במשחק אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מהלך המשחק

דקה 10 - יניב קטן הפעלתן העלה כדור מצוין מצד ימין לעבר ולדימיר דבאלישווילי, שנגח לא מספיק טוב מקרוב לידיים של אקיסטיד זוגבו.

דקה 23 - כדור חופשי שהרים יניב קטן לא הגיע לג'ון קולמה שנאבק עם ההגנה של נתניה, אבל הגיע למוחמד גדיר, שבעט לא מספיק מדויק מעל השער.

דקה 29 - גוסטבו בוקולי חדר לרחבה ושיחרר כדור לדבאלישווילי, שהפעם בעט לידיים של זוגבו.

דקה 30 - נגיחה של מוחמד גדיר מקרוב אחרי הגבהה שהגיעה אליו מצד ימין הורחקה מקו השער אחרי שאלמוג כהן היה במקום והעיף את הכדור.

דקה 62 - כדור שהוגבה מג'ון קולמה הגיע לארבייטמן, שבעט מהאוויר, אך זוגבה הצליח להדוף עם הרגל. הריבאונד שהגיע לז'ורז'ה טשיירה לא נוצל כשהכדור שלו היה מחוץ למסגרת.

דקה 66 - מהלך קבוצתי של הירוקים כמעט הניב שער כשדבאלישווילי קיבל את הכדור מול זוגבו ובמקום להפגיז את השער הוא בעט כדור חלש ומרושל לידיים שלו.

דקה 69 - גול! בירם כיאל הגביהה כדור מצוין לראש של שלומי ארבייטמן, שהתמקם היטב ושלח נגיחה מצוינת לפינה הקרובה של זוגבו וקבע 0:1 לחיפה.

דקה 90 - גול! חור בהגנה של נתניה איפשר ליניב קטן לשלוח את מסיללה, שהתקדם ושיחרר מסירה למרכז לארבייטמן, שהתייצב היטב כדי לכבוש את ה-0:2.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (שלומי אבייטמן 46), מוחמד גדיר (ליאור רפאלוב 57), יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי (עלי עותמאן 77).

הרכב מכבי נתניה: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל (אובודו אוקוצ'ה 84), שלו מנשה (שניר גואטה 57), חן עזרא, דלה ימפולסקי (אמייה טגה 75), אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully