וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד: האדומים בונים על ההיסטוריה

הקבוצות תפגשנה בבלומפילד, שנחנך לפני 47 שנה (18:30, ספ' 2), כשהאשדודים ניצחו שם פעם אחת ב-4 השנים האחרונות

הפועל תל אביב ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור השישי של ליגת העל (שבת, 18:30, שידור ישיר בספורט 2). המשחק ייערך באצטדיון בלומפילד, שנחנך השבוע לפני 47 שנים.

אצל האדומים ישנה מטרה אחת בלבד במשחק, והיא ניצחון כדי לא לתת למכבי חיפה להגדיל עוד את פער הנקודות ביניהן בטבלה. האדומים יכולים לשאוב עידוד מהעובדה כי בארבע שנים האחרונות אשדוד ניצחה רק פעם וחילצה פעם נוספת תיקו בבלומפילד, שאר המשחקים הסתיימו בניצחון של הפועל.

עוד לפני האימון ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה לשחקניו ודיבר איתם בעיקר שמירת לחץ לאורך כל המגרש: "קבוצה היא סכום כל חלקיה. אם נדע ללחוץ בכל חלקי המגרש בצורה הנכונה, היתרון במגרש יהיה שלנו". בכדי להמחיש את העניין הראה גוטמן לחניכיו וידיאו מהמפגש של אנגליה נגד קרואטיה והראה איך האנגלים מקיימים את שמירת הלחץ לאורך כל המגרש. בנוסף, הראה המאמן קטעים מהמשחקים נגד המבורג וסלטיק ודיבר על הליקויים בהגנה.

לגבי ההרכב, הרי שגוטמן לא מתכנן כמעט שינויים. כל השחקנים יעמדו לרשותו של המאמן, פרט למיכאל זנדברג שבריא אך בהפועל לא רוצים לסכנו ושי אבוטבול שייקח עוד בערך חודש עד שיוכל לחזור למגרשים. במקרה של זנדברג, שכבר ערך אימונים מלאים, קיימת אפשרות שסיכוייה נמוכים מאוד שישותף מהספסל, אולם מרבית הסיכויים שלא יכלל לסגל המשחק. מלבדם, כל הליגיונרים של הקבוצה ערכו אימון מלא וצפויים לשחק בהרכב. רק על עמדה אחת מתלבט גוטמן והיא עמדת המגן הימני. ערן זהבי, שתורגל לאורך השבוע בעמדה זו, והיה אמור לאיישה, יפתח ככל הנראה על הספסל. יש לציין שגוטמן עדיין לא החליט בינו לבין עומרי קנדה, אם כי הסיוכיים נוטים לטובת האחרון. רק ביום המשחק יחליט המאמן סופית עם לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה (ערן זהבי), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ, איתי שכטר, סמואל יבואה.

אשדוד עדיין ללא הפסד העונה על הדשא

מ.ס. אשדוד, שפתחה את העונה בצורה לא רעה בכלל וצברה עד כה שמונה נקודות בחמשת המחזורים הראשונים, תגיע למפגש המסקרן בבלומפילד, כאשר היא לא נוצחה למעשה עד כה העונה באף משחק ליגה (ההפסד היחיד שנזקף לחובתם הוא ההפסד הטכני לבני יהודה מהמחזור הראשון של העונה).

המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך שני שינויים בהרכב, כאשר המגן אדיר טובול יתפוס את מקומו של רחמים צ'וקול הפצוע. צ'וקול סובל ממתיחה חזקה מאוד ברצועה הצידית בברך וצפוי להיעדר כ-10 ימים. סדרת צילומים שעשה המגן שללה את החשש לקרע והתברר כי הוא סובל ממתיחה בלבד.

שינוי נוסף צפוי להיות בקישור כאשר עידן וייצמן ישוב להרכב הפותח ויפתח לצידו של סטפן קינגאווה בקישור האחורי. משה אוחיון ושי רביבו ינווטו את הכדורים במרכז המגרש כאשר עידן שריקי ודמיטאר מקרייב ישתפו כרגיל פעולה בחוד ההתקפה.

גם השבוע עסקו באשדוד בענייני משמעת וסדר, כאשר מספר שחקנים ביניהם ניר נחום ואדיר טובול, נקראו לשיחות ואף ננזפו בגלל התנהגותם במועדון.

הרכב משוער מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש (מתן אוחיון), אדיר טובול, סטפן קינגאווה, עידן ויצמן, שי רביבו, משה אוחיון, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully